کد خبر:16527
پ

سکوت محمود فکری در مورد میلیچ شکست: پایش را از گلیمش درازتر کرد!

سرمربی استقلال که این روز‌ها به شدت فضای سختی را برای بازیکنان ایجاد کرده در ادامه تهدید‌های خود اعلام کرده بازیکنان نباید پای شان از گلیم خود دراز‌تر کنند.   سکوت محمود فکری در مورد میلیچ شکست: پایش را از گلیمش درازتر کرد! محمود فکری در آستانه بازی با آلومینیوم اراک بار دیگر به نظم […]

سرمربی استقلال که این روز‌ها به شدت فضای سختی را برای بازیکنان ایجاد کرده در ادامه تهدید‌های خود اعلام کرده بازیکنان نباید پای شان از گلیم خود دراز‌تر کنند.

 

سکوت محمود فکری در مورد میلیچ شکست: پایش را از گلیمش درازتر کرد!

سکوت محمود فکری در مورد میلیچ شکست: پایش را از گلیمش درازتر کرد!

محمود فکری در آستانه بازی با آلومینیوم اراک بار دیگر به نظم وانضباط اشاره دارد:« بحثی که استقلال چند سال درگیر آن بوده نظم، انضباط و دیسیپلین است و متاسفانه این موضوع در باشگاه ما کمرنگ شده است. یکی از مهمترین کارهای ما این است که نظم و انضباط را جا بیندازیم و همه بازیکنان باید جایگاه خود را بدانند. میلیچ باید بداند وقتی بازی می کند دلیلی ندارد و وقتی هم بازی نمی کند دلیل خاصی نمی خواهد. ما بازیکنان نجیبی داریم که تا همینجا صبوری کرده‌اند و اگر قرار باشد یک بازیکن اینگونه رفتار کند آن وقت مدیریت کردن بقیه بازیکنان سخت می شود و آن بازیکنان هم آلوده خواهند شد.به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم هیچ بازیکنی از حیطه مسئولیت خودش خارج شود. میلیچ قرار است جلسه انضباطی اش بعد از بازی با آلومینیوم برگزار شود و مشکل او هم حل می شود.»
فکری در ادامه تهدید‌های خود گفت: «هر بازیکنی بخواهد پایش را از گلیمش دراز کند با او برخورد می‌شود، ولی برخورد به معنی قطع همکاری نیست و آن‌ها در کمیته انضباطی حاضر می‌شوند و پاسخ می‌دهند. ما تیم و بازیکنان یکدلی داریم، چون مشکلات زیادی داشتیم که با صبوری آن‌ها را حل کردیم. شاید خیلی‌ها ندانند، ولی بازیکنان ما تا الان فقط ۱۰ در صد طلبشان را گرفته اند. وقتی بازیکنان ما در مقابل این مشکلات صبوری کرده اند و حرفی نزده اند باید در مسائل دیگر هم نظم را رعایت کنند. ما و باشگاه هم باید حواسمان باشد کسی این وسط کار را خراب نکند. هدف ما این است که با تلاش و یکدلی جلو برویم. استقلال باید در هر لیگی بالای جدول باشد و اگر مشکلات خرده و ریز حل شود این تیم می‌تواند هر سال قهرمانی کسب کند.»

 

پی نوشت: با صحبتهای فکری مشخص شد که صرفاً استوری گذاشتن میلیچ موجب خشم او نشده است بلکه اشاره میلیچ به نیمکت نشینی اش باعث کنار گذاشتن موقتش شده است!

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • علی رضا بخشی 3 ژانویه 2021 / 10:18 ب.ظ

    آقای فکری زمان بازیگری هم بی تربیت بودی، مردک همه میدونند میلیچ هیچ منظوری نداشت. اگه جرات داری باغفوری، دانشگر برخوردکن، جراتشو نداری، ازهفته دوم تربیتتو نشون دادی.بی تربیت

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید