کد خبر:4482
پ

سکوت باشگاه پرسپولیس در پی تکذیبیه کارگزار در مورد بازداشت های اخیر

در حالی که خبرگزاری فارس بازداشت یکی از مدیران پرسپولیس را مرتبط با موضوع عقد قرارداد ترکمانچای شرکت آتیه پرداز و پرسپولیس می داند؛ این شرکت با صدور بیانیه ای این موضوع را رد کرد اما نکته عجیب در این خصوص سکوت معنادار باشگاه پرسپولیس در خصوص علت بازداشت مدیر خود و همچنین افشای نام […]

در حالی که خبرگزاری فارس بازداشت یکی از مدیران پرسپولیس را مرتبط با موضوع عقد قرارداد ترکمانچای شرکت آتیه پرداز و پرسپولیس می داند؛ این شرکت با صدور بیانیه ای این موضوع را رد کرد اما نکته عجیب در این خصوص سکوت معنادار باشگاه پرسپولیس در خصوص علت بازداشت مدیر خود و همچنین افشای نام او است.

گفته می شود مسئول حقوقی باشگاه پرسپولیس برای ادای برخی توضیحات در بازداشت به سر می برد و مرخصی 48 ساعته او در اوج فشار کاری باشگاه در خصوص پرداخت بدهی برانکو کمی عجیب به نظر  می رسد.

 

سکوت اخیر باشگاه پرسپولیس در خصوص بازداشت یکی از مدیرانش به واسطه فساد مالی از آن جهت قابل تامل است که سرپرست روابط عمومی این باشگاه روز گذشته اخبار مطرح شده را تکذیب کرد اما صبح امروز روابط عمومی وزارت ورزش این اخبار را تائید کرد و به نظر می رسد دیگری فرصتی برای حاشا و لاپوشانی مسئله نیست و به زودی می بایست نام فرد خاطی و موضوع تخلفش اطلاعرسانی عمومی گردد. نکته جالب اینجاست که مهدی رسول پناه در اوج ناهماهنگی با مسئول روابط عمومی خود در اظهاراتی جالب صحبتهای زیر را به زبان آورد:

از روز اولی که آمدم برنامه‌ام مبارزه با فساد در فوتبال و باشگاه بود. تشکر می‌کنم از نهاد‌های امنیتی. بله؛ مدیر دستگیر شده از باشگاه ما است!

 

شاید آقای اشرف مسئول روابط عمومی پرسپولیس در دسترس نبوده تا رسول پناه در خصوص هماهنگی در مورد موضع باشگاه در این رابطه با او صحبت کند که در یک موضوع خاص، اشرف تکذیب و رسول پناه تائید کردند.

 

متن بیانیه کارگزار پرسپولیس

 

پیشتر نیز دو مدیرعامل پرسپولیس در بزنگاه های خاصی به یکباره از انظار عمومی ناپدید شدند؛ در مورد اول اکبر طاهری پس از افشای جعل قرارداد طارمی و برخی تخلفات مالی به یکباره سر از کربلا در آورد و  در مورد دوم نیز محمد حسن انصاری فرد نیز پس از ارتکاب تخلفات مالی آشکار و پنهان فراوان، به طرز عجیبی استعفا داد و بدون پاسخگویی بابت اقدامات هزینه زایش در باشگاه پرسپولیس به یکباره از انظار عمومی ناپدید شد.

به نظر می رسد ارتباط این عوامل با وزارت ورزش و فرمانبرداری آنها از وزیر ورزش باعث شده تا پس از انجام تخلف، برای مدتی که ابها از آسیاب بیفتند، دستور دور شدن آنها از انظار عمومی و رسانه ها صادر می شود تا مقامات بالادستی که به آنها دستور انجام برخی اقدامات را داده اند در معرض خطر قرار نگیرند و بالادستی ها نیز با لابی با مسئولین ارشد کشور، با سرپوش گذاشتن بر روی تخلف مذکور، پرونده را بدون نتیجه مشخصی مختومه می کنند که اوج آن، ماجرای جعل قرارداد مهدی طارمی بود که این احتمال وجود داشت اکبر طاهری در دادگاه اعتراف کند که از شخص وزیر ورزش دستور انجام چنین کاری را گرفته و سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نیز با او در انجام این کار همراهی کرده بودند چرا که هیچ عقل سلیمی باور نمی کند که تاریخ پایان قرارداد مهدی طارمی در سیستم های اداری سازمان لیگ ثبت نشده باشد و طاهری به تنهایی با دستکاری چند کاغذ بتواند آن را تغییر دهد و در این مسیر حتما و قطعاً سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نیز با او در انجام یک دستور بالادستی هم دست بودند که فیفا در نهایت ادعای ریزه اسپور را تائید و باشگاه پرسپولیس و طارمی را محروم کرد. منتها از آنجایی که این موضوع شاید پای برخی مدیران ارشد وزارت ورزش و شاید شخص وزیر ورزش را به محاکم قضائی باز می کرد، به طور ویژه مختومه اعلام شد و هر فردی نیز پیگیر مسئله می شد، به سادگی برکنار شد و از پیگیری پرونده منع شد.

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید