کد خبر:44141
پ

سکانسی دیگر از خیمه شب بازی رئیس سازمان خصوصی سازی و وزارت ورزش در استقلال

همانطور که پیش بینی می شد، طوفان جناب قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی در برنامه فوتبال برتر یک شو بیشتر نبوده و اتفاقات در این باشگاه همچنان بر همان منوالی در جریان است که بود. قربان زاده که با ژستی حق به جانب مدعی شده بود هیئت مدیره استقلال را به دادگاه می کشاند […]

همانطور که پیش بینی می شد، طوفان جناب قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی در برنامه فوتبال برتر یک شو بیشتر نبوده و اتفاقات در این باشگاه همچنان بر همان منوالی در جریان است که بود.

قربان زاده که با ژستی حق به جانب مدعی شده بود هیئت مدیره استقلال را به دادگاه می کشاند و همه آنها در مجمع بعدی برکنار می شوند، امروز در شرایطی است که نه مدیران استقلال را دادگاهی کرده بلکه آنها با ابقا در سمتشان پاداش خیانت به بیت المال را گرفتند!

او که مدعی بود اختیار برگزاری مجمع از وزارت ورزش سلب شده و به وزارت اقتصاد به نمایندگی سازمان خصوصی سازی رسیده نشان داد حرفهای او نیز مثل فتح اله زاده باد هوا بوده و هیچ تغییری در پیگیری امور در باشگاه استقلال به وجود نیامده است چرا که علی رغم بوق و کرنا مبنی بر دریافت 150 میلیارد تومان وام از بانک شهر، مشخص نیست این پول در کجا هزینه شده که همچنان طلبکاران این باشگاه مدعی هستند پولی به حساب آنها ننشسته است!!

آیا قربان زاده که با ژستی برای مقابله با فساد وارد کار شده بود پیگیر این قضیه بود که باید تا 31 فروردین این اتفاق رخ می داد تا جلوی حذف استقلال از آسیا گرفته شود یا همه این علم شنگه ها قبل از دربی تنها به جهت بر هم زدن آرامش روانی کادر فنی و بازیکنانی بوده که 5 ماه است معوقات خود را دریافت نکرده اند.

آنچه که مسلم است قربان زاده خیرخواه باشگاه استقلال نبوده و نیست چرا که اگر به افشاگری و پرده برداری از فساد و جعل سند و …. باشد، باشگاه رقیب در این زمینه در خاورمیانه پیشتاز است.

به واقع با چه استدلالی امروز شاهد خائنین به باشگاه استقلال در هیئت مدیره هستیم؟ آیا همین افراد در زمان مدیریت آجورلو که منابع مالی باشگاه را به تاراج داده، در راس کارر نبوده و شریک جرم نبوده اند؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید