کد خبر:14783
پ

سوژه خنده مثل فرشید اسماعیلی: هدیه دو میلیاردی بابت کدام عملکرد؟

باشگاه استقلال در حالی در خصوص جزئیات درگیری مدذی و فرشید اسماعیلی افشاگری کرد که در لا به لای این شفاف سازی نکته مضحکی وجود داشت.   فزشید اسماعیلی که له دلیل اختلاف حساب با باشگاه استقلال مدعی شده دو میلیارد تومان از نامداری به عنوان هدیه و نه بخشی از قرارداذش دریافت کرده، اکنون […]

باشگاه استقلال در حالی در خصوص جزئیات درگیری مدذی و فرشید اسماعیلی افشاگری کرد که در لا به لای این شفاف سازی نکته مضحکی وجود داشت.

 

فزشید اسماعیلی که له دلیل اختلاف حساب با باشگاه استقلال مدعی شده دو میلیارد تومان از نامداری به عنوان هدیه و نه بخشی از قرارداذش دریافت کرده، اکنون حاضر به پذیرش این موضوع نیست و خواهان دریافت اصل مطالباتش نیز شده است که همین درخواست به محل مناقشه و باشگاه تبدیل شد.

 

نکته خنده دار ماجرا جاییست که دقیقا مشخص نیست اسماعیلی دو میلیارد تومان هدیه را بابت کدام عملکردش دریافت کرده است؟

آیا او بهترین گلزن یا بهترین پاسور استقلال بوده یا بیشترین دقایق حضور در مسابقات را به نام خود ثبت کرده است؟ او که با از دست دادن پنالتی حساس در دربی زمینه ساز شکست استقلال در یک بازی 6 امتیازی شده اکنون به طرز مضحکی قصد بازگرداندن پولی که در قالب قرض الحسنه به وی داده شده بود نیست.

اسماعیلی در دو فصل گذشته علاوه بر تکرار بی انضباطی، همواره مصدوم یا محروم بوده و دست کادر فنی را در بازیهای حساس تیمش خالی گذاشته‌‌‌ است. او که به خوبی می داند در انتهای فصل قراردادش با استقلال به اتمام می رسد از حالا شروع به جنجال سازی و حاشیه سازی برای تحت فشار قرار دادن باشگاه کرده است.

شاید بهتر بود اسماعیلی مثل علی کریمی ابتدا خود را به هواداران استقلال ثابت می کرد بعد به سراغ ناز کردن می رفت چرا که اکنون با عملکرد ضعیف دو فصل اخیرش، حرف او نزد هواداران استقلال هم خریدار ندارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید