کد خبر:10699
پ

سونیا بن عمار یا نیکولا پلتز؟ عروس جدید خانواده دیوید بکهام کیست ؟

سونیا بن عمار خواننده و مدل فرانسوی-تونسی به تازگی با بروکلین بکهام پسر دیوید بکهام قرارهای ملاقات عاشقانه ای داشته که بسیاری از رسانه های انگلیسی معتقدند به زودی نامزدی این دو رسماً اعلام خواهد شد؛ اما در اتفاقی جالب، بروکلین بکهام به تازگی خبر تعویق مراسم ازدواجش با نیکولا پلتز تا سال 2022 را […]

سونیا بن عمار خواننده و مدل فرانسوی-تونسی به تازگی با بروکلین بکهام پسر دیوید بکهام قرارهای ملاقات عاشقانه ای داشته که بسیاری از رسانه های انگلیسی معتقدند به زودی نامزدی این دو رسماً اعلام خواهد شد؛ اما در اتفاقی جالب، بروکلین بکهام به تازگی خبر تعویق مراسم ازدواجش با نیکولا پلتز تا سال 2022 را اعلام کرده تا رسانه ها نیز در خصوص نامزد نهایی او سردرگم شوند. در ادامه توجه شما را به بیوگرافی سونیا بن عمار عروس احتمالی بکهام جلب می نمائیم.

 

سونیا بن عمار یا نیکولا پلتز؟ عروس جدید خانواده دیوید بکهام کیست ؟

سونیا بن عمار مدل فرانسوی تونسی 21 ساله است که با موزیک ویدئوی joyride به شهرت رسید. پدر او تارک بن عمار یک کارگردان و مادرش بیت بن عمار یه بازیگر سینما بود و سونیا بن عمار نیز در نقش کوتاهی در یک فیلم بازی کرده است اما حرفه اصلی او در حال حاضر در صنعت مدلینگ می باشد.

ز

کلیدواژه : دیوید بکهام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید