کد خبر:21561
پ

سوشا مکانی: بی احترامی باشگاه پرسپولیس به من با 800 میلیارد هم قابل جبران نیست

سوشا مکانی چهره اول این روزهای رسانه های ورزشی که مشکلاتی را برای پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس به وجود آورده در جدیدترین صحبتهای خود مدعی شد علت پیگیری طلبش از پرسپولیس، بی احترامی بوده که مدیران وقت و فعلی این باشگاه به او کرده اند.   سوشا مکانی: بی احترامی باشگاه پرسپولیس به من […]

سوشا مکانی چهره اول این روزهای رسانه های ورزشی که مشکلاتی را برای پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس به وجود آورده در جدیدترین صحبتهای خود مدعی شد علت پیگیری طلبش از پرسپولیس، بی احترامی بوده که مدیران وقت و فعلی این باشگاه به او کرده اند.

 

سوشا مکانی: بی احترامی باشگاه پرسپولیس به من با 800 میلیارد هم قابل جبران نیست

سوشا مکانی: بی احترامی باشگاه پرسپولیس به من با 800 میلیارد هم قابل جبران نیست

از صنعت‌ نفت هم طلب داشتم ولی آن را نبخشیدم چون احترامی از آنها ندیدم. من برای حضور در این تیم مبلغ 500‌ هزار کرون از جیب خودم هزینه کردم که اگر آن را نگه می‌داشتم به پول الان یک و نیم میلیارد تومان می‌شد.

🔺خیلی‌ها فکر می‌کنند من در این مقطع زمانی خواسته‌ام که پنجره پرسپولیس بسته شود ولی اصلا اینطور نیست. این شکایت مربوط به چند سال پیش است که درنهایت 6‌ماه پیش کمیته استیناف حکم را به سود من صادر کرد.

🔺مسئله من پول نیست و در این میان شخصیت من خدشه‌دار شد و این موضوع با پول هم جبران نمی‌شود. بی‌احترامی مدیران پرسپولیس به من با 800‌ میلیارد تومان هم جبران نمی‌شود.

🔺واقعا چه فرقی بین من و بودیمیر است که مهم‌ترین کارش در پرسپولیس حضور در خوشحالی‌ها بعد از گل بود و درنهایت هم 10‌میلیارد تومان پول گرفت.

🔺قسم می‌خورم که اگر در همان زمان که از پرسپولیس جدا شدم، با من با احترام رفتار می‌کردند، طلبم را به پرسپولیس می‌بخشیدم. برای من مهم‌تر از مسائل مالی، احترامی است که باید می‌دیدم ولی ندیدم.

 

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • تاج 15 مارس 2021 / 7:30 ب.ظ

    لنگیا بی اصالت تحویل بگیرم!؟

  • وحید قره محمدلو 8 مارس 2021 / 9:32 ب.ظ

    به شلوارت احترام میزاشتن با فیلم پارتیات خجالت بکش آقای حاشیه

  • ناشناس 8 مارس 2021 / 8:52 ب.ظ

    بروگم شو مکانی بی شعور عددی نیستی واسه پرسپولیس بزرگ خط ونشان بکشی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید