کد خبر:6026
پ

سوتی وحشتناک بانو جورجینا همسر رونالدو در جشنواره فیلم ونیز

جورجینا رودریگز مدل معروف که به نوعی همسر نیمه رسمی کریستیانو رونالدو محسوب می شود با حضور در جشنواره فیلم ونیز جنجال جدیدی به پا کرد. او که یک فشن محسوب می شود در یکی از عکس ها و فوتوشوت هایی که در فرش قرمز این جشنواره می گرفت،  فراموش کرده بود تا اتیکت لباس […]

جورجینا رودریگز مدل معروف که به نوعی همسر نیمه رسمی کریستیانو رونالدو محسوب می شود با حضور در جشنواره فیلم ونیز جنجال جدیدی به پا کرد. او که یک فشن محسوب می شود در یکی از عکس ها و فوتوشوت هایی که در فرش قرمز این جشنواره می گرفت،  فراموش کرده بود تا اتیکت لباس گران قیمت خود را از آن جدا کند که این موضوع به سوژه اول رسانه ها در ایتالیا تبدیل شده است.

 

اخبار و عکس های جدید جورجینا رودریگز

 

آموزش پیش بینی فوتبال با فرمول ریاضی

 

ترفندها و رمزهای بازی پابجی

 

پخش زنده فوتبال

 

پخش زنده تنیس رایگان

 

پخش زنده بسکتبال NBA رایگان

 

سوتی وحشتناک بانو جورجینا همسر رونالدو در جشنواره فیلم ونیز

جدول لیگ برتر

 

بيوگرافي جورجينا رودريگز همسر کريستيانو رونالدو

در اينبخش بيوگرافي جورجينا رودريگز همسر آقاي CR7 کريستيانو رونالدو را مرور مي کنيم. جورجينا رودريگز مدل و رقاص اسپانيايي اينروزها زندگي آرام و ايده آلي را درکنار بهترين فوتباليست جهان سپري مي کند، اما جورجينا کيست و چطور با CR7 آشنا شده؟ اين زن آرام و بي حاشيه زندگي جالبي دارد.

جورجينا رودريگز «Georgina Rodriguez» يک رقصنده، مدل و همسر کريستيانو رونالدو اسـت. او در شهر اسپانيايي جاکا «Jaka» استان هوساکا کـه کوهستانيست و با جمعيت ?? هزار نفر در نزديکي پارک ملي پيرنه «Pyrenees» قرار دارد، متولد شد.او هنگاميکه دختر چهار ساله بود، بـه استوديوي رقص کلاسيک فرستاده شد.

پس از فارغ التحصيلي از مدرسه، او بـه مادريد رفت ودر آنجا کلاس هاي رقص خودرا ادامه داد، در همان زمان او بعنوان يک فروشنده در بوتيک مد روز « Gucci » مشغول بکار بود. بعد از آغاز روابط عاشقانه با شخصيت رسانه اي، جورينا ديگر نميتواند بخاطر گذراندن پاپاراتس «Paparazzi» در جايگاه سابقش کار کند، بنابر اين او وادار بود کار خودرا در بوتيک ترک کند.

 

آغاز کار مدلينگ جورجينا رودريگز

او براي نخستين بار در نمايشگاه مد Dolce & Gabbana در ناحيه VIP در اواسط سال 2008 ديده شد. جورجينا تا آن زمان کار مدلينگ خودرا آغاز کرده بود. دراين زمان بازيکن تيم ملي اسپانيا داشت قلب خودرا با عشقي تقسيم ميکرد کـه برنده جايزه زيبايي «Ms. Spain-2014 Desirée Cordero» شده بود.

 

چگونگي آشنايي جورجينا رودريگز با رونالدو

جوجينا ميگويد: نخستين باري کـه رونالدو را ديدم در يکي از مغازه‌هاي برند «گوچي» در اسپانيا بود؛ در آن مغازه کار مي کردم. چند روزبعد ازآن ديدار، اينبار در مراسم معرفي يک برند ديگر دوباره هم ديگر را ملاقات کرديم. اينبار توانستيم خيلي آسان‌تر با هم صحبت کنيم، چون مـن ديگر درگير مسائل کاري نبودم صحبت‌هاي مان خيلي خوب پيش رفت. همه ي چيز بين مـن و رونالدو خيلي سريع رخ داد.

در 2009  اين زوج رابطه ي خودرا علني کردند. و مادر رونالدو در مراسم افتتاحيه FIFA Soccer Awards در زوريخ در هنگام اعطاي توپ طلاي جام حذفي چهارم بـه کريس ، از انتخاب پسرش «انتخاب جورجينا» بسيار خوشحال و ازآن حمايت ميکند. پس از پايان مراسم با هم بـه رستوران رفتند.

پس از آغاز روابط با گلزن رئال مادريد، جورجينا رودريگز قراردادش با نمايندگي “UNO Models” بـه اتمام رساند و همچنين سفارشي از يک مجله عکس حرفه اي اسپانيايي دريافت کرد. جورجينا با ارسال عده اي از اين عکسها در اينستاگرامش، موفق شده تا مخاطبينش را ?.? ميليون افزايش دهد و بعد از ان بخاطر فعاليت ها و ارتباطش با کريستيانو رونالدو تعداد مخاطبينش بـه بيش از 10 ميليون نفر رسيده اسـت.

 

حال حاضر:

در حال حاضر، جورجينا رودريگز بطور منظم در مسابقات فوتبال کـه در آن کريستيانو شرکت مي کند، شرکت مي کند.  پس از پيروزي رئال مادريد بر يوونتوس در ليگ قهرمانان پيش از باشگاه اسپانيا مدال برنده مسابقات بر روي گردن دوست دختر کريس يعني جورجينا قرار داده شده اسـت.

او بعدها در صفحه اجتماعي رونالدو در فيس بوک يک عکس از رونالدو با دوقلوهايش منتشر شد. فرزندان زماني متولد شدند کـه کريستيانو براي تيم ملي پرتغال در جام کنفدراسيون در روسيه بازي مي کرد. مربيان تيم اجازه دادند کـه در مسابقات سوم جايگاه شرکت نکنند، بنابر اين او مي تواند بچه هايش را ببيند. و يک پدر خوشحال در 2018 ژوئن رقابت را ترک کرد.

و بازهم در ماه نوامبر  مشخص شد کـه کريستيانو رونالدو چهارمين بار پدر شد. جورجينا آلن مارتينا، دختر فوتباليست رابه دنيا آورد. کريستيانو رونالدو در مورد روابطش با جورجينا جدي اسـت. اين زوج ثبت نام رسمي ازدواج خودرا در اواسط سال 2020 تعيين کرده اند.

کلیدواژه : جورجینا رودریگز

دیدگاه کاربران 72 دیدگاه
  • ادریین 19 دسامبر 2020 / 7:46 ب.ظ

    سلام بچه ها من ادریین ریکا ردو هستم من پرتغالی هستم دارم ولی در ایران هستم ولی تو هین به زن بازیکن ما تیکه میندازین فکر نکونین چون دارم فارسی تایپ میکنم دوروغ میگم وایرانییم من ایرانی نیستم ولی خیلی ایران را دوست میدارم راستی فارسی رو داییم و یاد دادم

    • نیکان 10 مارس 2021 / 9:37 ب.ظ

      خدایی چی مصرف میکنی😑

  • به تو چه 26 اکتبر 2020 / 11:44 ب.ظ

    شیبهه منه???

  • ناشناس 8 سپتامبر 2020 / 11:39 ب.ظ

    خب حالا مگه چی شده بود

  • ناشناس 8 سپتامبر 2020 / 10:34 ب.ظ

    اون سوتی نبود بلکه عمدا انجام داده که خاص نشون بده که بشه رسانه ای بشه بااین رفتار کسب درامد کنند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید