کد خبر:30883
پ

سوتی محمود فکری در ماجرای شکایت فرهاد مجیدی

در حالی که محمود فکری سرمربی سابق استقلال با مواضع تند و غیرمستند خود خشم سرمربی فعلی استقلال را برانگیخت تا جایی که وکیل فرهاد مجیدی مدعی شد، شنبه از فکری به دادگاه شکایت خواهد کرد، محمود فکری با واکنش عجیب و بدون فکر به این موضوع، قبل از برگزاری دادگاه، تخلف خود و جریمه […]

در حالی که محمود فکری سرمربی سابق استقلال با مواضع تند و غیرمستند خود خشم سرمربی فعلی استقلال را برانگیخت تا جایی که وکیل فرهاد مجیدی مدعی شد، شنبه از فکری به دادگاه شکایت خواهد کرد، محمود فکری با واکنش عجیب و بدون فکر به این موضوع، قبل از برگزاری دادگاه، تخلف خود و جریمه صحبتهای غیرمستند و بدون پشتوانه ش را پذیرفت.

 

سوتی محمود فکری در ماجرای شکایت فرهاد مجیدی

فکری گفت:

🔹اگر قرار باشد تا حرفی زده شد و هر موضوعی مطرح می شود، فوتبالی‌ها برای شکایت به دادگاه و پاسگاه بروند، باید تمام اهالی فوتبال زمین بازی فوتبال و استادیوم را رها کنند و یکسره در دادگاه و پاسگاه باشند اما با این همه هیچ ترسی از شکایت ندارم.

🔹اگر واقعاً شکایتی در کار باشد گردنم مقابل قانون از مو باریکتر است و حتماً برای پاسخگویی به دادگاه می روم و هر جریمه‌ای هم در کار باشد را می پذیرم. من جوانی خودم را در استقلال دادم و به خاطر استقلال تا امروز جریمه های زیادی پرداخت کردم و هنوز هم باید پرداخت کنم، مشکلی با شکایت و جریمه ندارم.

🔹شنیده ام می خواهند شکایت کنند و واقعاً مشکلی با این کار ندارم اما در مورد من هم خیلی حرف‌ها زده شد که قابل شکایت بود. خیلی وویس ها و مدارک هست که آنها قابل پیگیری است. مافیای فوتبال تا امروز علیه من خیلی اقدامات انجام داده اما شکایت نکردم.

 

در واقع فکری به گفتن این جمله که هر جریمه ای در انتظارش باشد می پذیرد، رسما به این موضوع اعتراف کرد که در این دادگاه، مقصر شناخته خواهد شد و در واقع قبل از برگزاری دادگاه تائید کرد که صحبتهایش اشتباه و بدون مدرک و سند بوده و اتهاماتش به فرهاد مجیدی به نوعی دروغ بوده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید