کد خبر:15236
پ

سوتی مجدد پرویز مظلومی و ده نفره بازی کردن استقلال مقابل ذوب آهن

پس از اینکه استقلالی ها در بازی مقابل فولاد در دقایق پایانی با یک یار کمتر از حریف بازی کردند و این نکته از چشم کادر فنی تیم غافل مانده بود، امروز در جریان بازی استقلال و ذوب آهن نیز بار دیگر این اتفاق رخ داد و حدود 5 دقیقه این تیم ده نفره مقابل […]

پس از اینکه استقلالی ها در بازی مقابل فولاد در دقایق پایانی با یک یار کمتر از حریف بازی کردند و این نکته از چشم کادر فنی تیم غافل مانده بود، امروز در جریان بازی استقلال و ذوب آهن نیز بار دیگر این اتفاق رخ داد و حدود 5 دقیقه این تیم ده نفره مقابل ذوب آهن بازی کرد.

 

 

سوتی مجدد پرویز مظلومی و ده نفره بازی کردن استقلال مقابل ذوب آهن

سوتی مجدد پرویز مظلومی و ده نفره بازی کردن استقلال مقابل ذوب آهن

?در جریان بازی استقلال برابر ذوب آهن یک بار دیگر یک اتفاق عجیب تکرار شد، در دقیقه 65 بازی مهدی قائدی چند دقیقه کنار خط بود تا به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شود.

?نکته مهم ماجرا این بود که دقیقا در همین دقیقه سبحان خاقانی به دلیل مصدومیت روی زمین افتاد و از کنار زمین بیرون رفت تا وقت تلف نشود اما غافل از آنکه پرویز مظلومی برگه تعویض را به داور چهارم نداده بود و به همین دلیل هم تعویض این بازیکن طولانی شد. در این دقیقه از بازی محمود فکری به عصبانیت به نیمکت استقلال نگاه کرد و با فریاد از اینکه تعویض قائدی اینقدر طولانی شده گله کرد.

?در نهایت در دقیقه 69 این تعویض انجام شد و مهدی قائدی با 4 دقیقه تاخیر وارد زمین شد تا در همین دقایق استقلال بازی را 10 نفره دنبال کند.

?این دقیقا شبیه اتفاقی بود که در هفته دوم لیگ برتر در بازی برابر فولاد برای محمد دانشگر رخ داد، جایی که کسی مصدومیت او را ندید و استقلال 9 دقیقه 10 نفره بازی کرد.

?دلیل اصلی این موضوع را می توان به نا آشنایی پرویز مظلومی با وظایف سرپرستی ربط داد، جایی که اگرچه پرویز مظلومی سال ها به عنوان مربی فعالیت کرده اما اولین بار است به عنوان سرپرست فعالیت می کند.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • محمد 19 دسامبر 2020 / 1:55 ق.ظ

    لطفا فکری و مظلومی رو اخراج کنید تا استقلال رو بدبخت نکردند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید