کد خبر:30164
پ

سوتی بازیکن پرسپولیس در مورد میزان دررفتگی کتفش

علی شجاعی هافبک مدافع پرسپولیس در خصوص در رفتگی کتف خود توضیحات جالبی ارائه کرد که یک سوتی عجیب در آن دیده می شود.   سوتی بازیکن پرسپولیس در مورد میزان دررفتگی کتفش شش ماه پیش در دیدار با سپاهان کتفم پاره شد اما دوست داشتم کنار تیم باشم و ادامه بدم. طبق صحبتی که […]

علی شجاعی هافبک مدافع پرسپولیس در خصوص در رفتگی کتف خود توضیحات جالبی ارائه کرد که یک سوتی عجیب در آن دیده می شود.

 

سوتی بازیکن پرسپولیس در مورد میزان دررفتگی کتفش

سوتی بازیکن پرسپولیس در مورد میزان دررفتگی کتفش

شش ماه پیش در دیدار با سپاهان کتفم پاره شد اما دوست داشتم کنار تیم باشم و ادامه بدم. طبق صحبتی که با دکترم داشتم یک ماه و نیم زمانی می برد تا تقویت شوم ولی بعدش برای اینکه ریسک نکنم دو ماه و نیم از میادین فاصله می گیرم.

دکتر بعد از عمل گفت فکر میکردم پارگی کتفت ۲۷۰ درجه باشد ولی ۳۷۰ درجه است. در این ۶ ماه دررفتگی پیاپی داشتم و در خیلی از بازی ها خودم کتفم را جا می انداختم و کسی متوجه نمی شد ولی به هرحال دکترم گفت عملت خیلی خوب و راضی کننده بود.

من امسال با پرسپولیس قرارداد دارم و فکر میکنم هیچ چیز بهتر از این نیست که در تیم بزرگ پرسپولیس باشی. به هرحال من افتخار این را‌ داشتم که یکسال در این تیم باشم و دوست دارم امسال هم باشم و به تیم کنم.

 

پی نوشت: شجاعی به تصور اینکه هر چه عدد در رفتگی کتفش را بالاتر بگوید، میزان آن نزد افکار عمومی بالاتر می رود در حالی به عدد 370 درجه اشاره کرده که 370 درجه در علم ریاضیات معادل همان 10 درجه است!

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید