کد خبر:15847
پ

سوال روز در مورد تاریخ دربی: بازی بدون تماشاگر چه نیازی به نظر شواری تامین دارد؟

در حالی که روز گذشته سهیل مهدی و سازمان لیگ از دو تاریخ پیشنهادی برای برگزاری دربی پرده برداشتند، اما تائید نهایی در خصوص تاریخ دقیق دربی را منوط به نظر شورای تامین استان تهران دانستند.   سوال روز در مورد تاریخ دربی: بازی بدون تماشاگر چه نیازی به نظر شواری تامین دارد؟ این اتفاق […]

در حالی که روز گذشته سهیل مهدی و سازمان لیگ از دو تاریخ پیشنهادی برای برگزاری دربی پرده برداشتند، اما تائید نهایی در خصوص تاریخ دقیق دربی را منوط به نظر شورای تامین استان تهران دانستند.

 

سوال روز در مورد تاریخ دربی: بازی بدون تماشاگر چه نیازی به نظر شواری تامین دارد؟

سوال روز در مورد تاریخ دربی: بازی بدون تماشاگر چه نیازی به نظر شواری تامین دارد؟

این اتفاق در حالی عجیب به نظر می رسد که با وجود برگزاری بازی بدون حضور تماشاگران، علی القاعده اتفاق خاصی نیز در جریان بازی پرسپولیس و استقلال در دربی نخواهد افتاد که نیاز به مداخله نیروی انتظامی مستقر در ورزشگاه باشد. اینکه شورای تامین کجای قضیه برای تعیین تاریخ دربی در ایام کرونا قرار دارد اکنون جای سوال است چرا که در هر تاریخ دیگر نیز شورای تامین ملزم به برقراری نظم و امنیت از لخظه خروج تیم ها از هتل تا خروج آنها از استادیوم پس از اتمام بازی است و همانطور که تا پیش از این بازیهای دو تیم را مدیریت کرده در تاریخ های معین توسط سازمان لیگ نیز می تواند اینکار را انجام دهد.

پیشتر شورای تامین در تعیین تاریخ بازی هایی مداخله می کرد که از لحاظ امنیتی با مشکل مواجه بودند و باید دید آیا برای این بازی بدون تماشاگر نیز نسخه دیگری پیشچده خواهد شد یا خیر؟

 

پی نوشت: شورای تامین در سالهای اخیر به اهرم پشت پرده مسئولین برای اعمال نظر اصلی خود برای برگزاری بازیها در تاریخ دلخواه تبدیل شده است و هرگاه نتوانسته اند به طور رسمی تاریخ یک بازی را عوض کنند، به شورای تامین پناه برده تا با نظر ارجح آنها، زمان بازی را عوض کنند و بار مسئولیت را از روی دوش خود بردارند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید