کد خبر:43453
پ

سوال اختصاصی علی دایی از اینفانتینو چه بود؟

علی دایی اسطوره فوتبال کشوران که به مراسم the best 2022 دعوت شده بود، اعلام کرد در خصوص استفاده از عبارت مجعول خلیج عربی از اینفانتینو سوال کرده است. آقای اینفانتینو هم در این سال‌هایی که ریاست فیفا را برعهده دارد همیشه به من لطف داشته و با کارهایی که انجام داده من را مورد […]

علی دایی اسطوره فوتبال کشوران که به مراسم the best 2022 دعوت شده بود، اعلام کرد در خصوص استفاده از عبارت مجعول خلیج عربی از اینفانتینو سوال کرده است.

آقای اینفانتینو هم در این سال‌هایی که ریاست فیفا را برعهده دارد همیشه به من لطف داشته و با کارهایی که انجام داده من را مورد محبت قرار داده و شرمنده کرده است. موردی که بیشتر در موردش با اینفانتینو صحبت کردم این بود که سوال مردم ایران را به آقای اینفانتینو انتقال دادم که برای خود من هم به شخصه مهم بود.

این که چرا در بازی‌هایی که اخیرا در یکی از کشورهای همسایه ایران برگزار شد، ایشان واژه‌ای جعلی را به جای واژه تاریخی و اصیل خلیج فارس به کار بردند. در جواب من آقای اینفانتینو توضیح داد که چاره دیگری نداشتم چون نام تورنمنتی که برگزار می‌شد همانی بود که من استفاده کردم.

برایم جالب بود که ایشان با تاریخ ایران کاملا آشنا بود و وقتی در این مورد خاص سوال کردم به واژه PERSIAN GULF که همان خلیج فارس است اشاره کرد و گفت که تنها دلیلی که آن واژه را در آن مسابقات استفاده کردم این بود که از سوی میزبان نام بازی‌ها آن‌طور انتخاب شد.

از تیم‌ ملی خبر ندارم که چه خواهد شد. مثل همیشه و مانند هر ایرانی برای تیم‌ ملی کشورم بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. ان‌شاالله در خصوص انتخاب سرمربی آینده بهترین تصمیم گرفته شود و بهترین گزینه که بتواند به موفقیت تیم‌ ملی کمک کند برای هدایت آن انتخاب شود.

کلیدواژه : علی دایی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید