کد خبر:39284
پ

سوء مدیریت کامل در موضوع مازاد کردن ارسلان مطهری

به نظر می رسد اوضاع در باشگاه استقلال چندان جالب نیست و این باشگاه که با ازدیاد بازیکن مواجه شده، مجبور به مازاد کردن چند بازیکن خود شده که یکی از آنها ارسلان مطهری بود که بر طبق شنیده ها حاضر نشده قرارداد خود را فسخ کند و یک چالش و بحران بزرگ برای مدیران […]

به نظر می رسد اوضاع در باشگاه استقلال چندان جالب نیست و این باشگاه که با ازدیاد بازیکن مواجه شده، مجبور به مازاد کردن چند بازیکن خود شده که یکی از آنها ارسلان مطهری بود که بر طبق شنیده ها حاضر نشده قرارداد خود را فسخ کند و یک چالش و بحران بزرگ برای مدیران استقلال و سرمربی تیم به وجود آورده است.

سوء مدیریت کامل در موضوع مازاد کردن ارسلان مطهری

سوء مدیریت کامل در موضوع مازاد کردن ارسلان مطهری

همانطور که پیشتر عنوان کردیم، اشتباهات پی در پی د نقل و انتقالات استقلال باعث شد تا در دو پست مهاجم و هافبک دفاعی شاهد ترافیک سنگین بازیکن باشیم اما در پستی مثل هافبک تهاجمی و بازی ساز، تقریباً بازیکنی وجود ندارد و ساپینتو مجبور به استفاده از رضاوند و مهدی پوری است که در واقع هافکب دفاعی هستند.

مشکلات مربوط به عقد قرارداد کاوه رضایی با استقلال باعث شد تا پروسه پیوستن این بازیکن به این تیم به درازا بیانجامد و همین مسئله نیز باعث دیر مازاد شدن یکی از مهاجمین تیم شد و به طور طبیعی ارسلان مطهری در روز آخر نقل و انتقالات نمی تواند تیمی برای خود پیدا کند و اگر هم چنین تیمی وجود داشته باشد، به واسطه استیصال ارسلان در بی تیم ماندن، مسلماً پرداخت مالی کمی به او خواهد داشت و همین مسئله باعث شده تا ارسلان قید توافق برای فسخ قراردادش با استقلال را به قیمت یک نیم فصل بیرون ماندن بزند اما کل مبلغ قراردادش را از این تیم بگیرد تا در نیم فصل به تیمی بهتر با شرایط ایده آل تری بپیوندد.

این نوع رفتار زشت با بازیکنان در مکتب باشگاه استقلال نبوده و متاسفانه آجورلو به سبب سپردن امور نقل و انتقالات به یکی از بستگان خود، باعث ایجاد دلخوری بین بازیکنان استقلال شده است.

 

این سوء مدیریت تا جایی پیش رفته که به جای مازاد کردن بازیکنانی همچون جعفر سلمانی و سعید مهری، بازیکن تاثیرگذاری همچون ارسلان مطهری در لیست خروجی قرار گرفته است که بارها نشان داده به عنوان یک ذخیره طلایی می توان بر روی او حساب کرد…

 

گفتنیست کاوه رضایی دقایقی پیش پست مربوط به پیوستنش به استقلال را پاک کرد تا این انتقال به نوعی منتفی شده باشد. گفته می شود رضایی که برای فیکس بلزی کردن در آستانه جام جهانی به استقلال پیوسته بود از جذب دو مهاجم دیگر به نامهای قایدی و محبی دلخور شده و به دلیل امکان نیمکت نشینی قید حضور در استقلال را زده است. شایعات در خصوص پیوستن او به پرسپولیس نیز بی اساس است چرا که با جذب لوکادیا و احتمالا شیخ دیاباته، جایی برای رضایی در ترکیب فیکس پرسپولیس نیست.

کلیدواژه : استقلال

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کوروش 22 آگوست 2022 / 12:55 ب.ظ

    ایراد کار از اونجا شروع شده که سرمربی تیم قهرمان به هر دلیلی جدا شد و با اینکه از قبل میدونستن که میره چاره نکردن و 2 ماه وقت تلف کردن برا پیدا کردن مربی ، تا بدون نظر مربی بازیکن بگیرن آخرشم میشه این ، بازیکن باتعصبی مثل ارسلان که از لحاظ فنیم خوبه با این وضعیت بره بیرون

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید