کد خبر:5472
پ

سه کلیدواژه مهم در صحبتهای یحیی گل محمدی که کمتر مورد توجه قرار گرفت

یحیی گل محمدی به واسطه مصاحبه آتشین و احساساتی پس از دربی اش مورد شماتت بسیاری از پیشکسوتان پرسپولیس قرار گرفته به طوری که جملگی بر این باورند تیم یحیی از نظر فنی در دربی بازنده شد و این باخت هیچ ارتباطی به جریان پشت پرده برای قهرمان کردن استقلال نداشت اما در مصاحبه یحیی […]

یحیی گل محمدی به واسطه مصاحبه آتشین و احساساتی پس از دربی اش مورد شماتت بسیاری از پیشکسوتان پرسپولیس قرار گرفته به طوری که جملگی بر این باورند تیم یحیی از نظر فنی در دربی بازنده شد و این باخت هیچ ارتباطی به جریان پشت پرده برای قهرمان کردن استقلال نداشت اما در مصاحبه یحیی سه کلیدواژه وجود داشت که در ادامه به آن می پردازیم.

 

این فردی که اینجا ایستاده عامل باخت ما بود

گل محمدی که حسابی از خبر خبرگزاری ایلنا در خصوص انتشار خبر پیشنهاد سپاهان به او در آستانه دربی عصبانی به نظر می رسید و این شایعه را عامل مهمی برای به هم خوردن تمرکز بازیکنان تیمش در دربی می دانست، حسابی از خبرنگار خبرگزاری ایلنا دلخور بود و حاضر به مصاحبه و جواب دادن به سوالات او نشد.

 

 

خبیری اطلاعات اشتباه داد

یحیی در حالی با عصبانیت نشست خبری خود را جلو می برد که با اشاره به استوری بد موقع یکی از معاونین باشگاه که نقشه های او برای دربی را به هم زده بود، حسین خبیری را عامل دیگر به هم خوردن برنامه های کادر فنی برای دربی قلمداد کرد چرا که او اینطور در رسانه ها اعلام کرد که باشگاه استقلال به دیلل مصدومین پر تعدادش قصد تعویق دربی را دارد و باشگاه پرسپولیس امادگی کامل برای برگزاری بازی را دارد و این در حالی بود که یحیی موافق 100 درصد تعویق دربی بود.

 

بهترین بازیکن ما را گرفتند

گل محمدی که به شدت از رفتن بیرانوند ناراحت و عصبانی به نظر می رسید در پایان تیغ انتقادات خود را به سمت مدیریت باشگاه برد و به واسطه از دست دادن بیرانوند از آنها گله کرد و نبود او را یکی از دلایل اصلی این شکست قلمداد کرد. این انتقادات در حالی رخ داد که بیرانوند بلافاصله بعد از جام جهانی با پیشنهادات رنگارنگی از اروپا مواجه بود و دو سال در این تیم به عشق هواداران پرسپولیس ماند و در نهایت نیز با درآمدزایی برای باشگاه، بخشی از مشکلات ارزی در پرداخت به برانکو را حل کرد و یحیی باید می دانست که بیرانوند در فصل آینده در این تیم حضور نخواهد داشت و گلایه او از مدیریت باشگاه بی مورد به نظر می رسید چرا که اگر او یک ستاره تیمش را از دست داده، در تیم رقیب نیز در هر فصل ستاره های زیادی فراری داده می شوند. وحید قلیچ پیشکسوت پرسپولیس نیز در نقد این صحبتهای یحیی اینطور گفت که آیا آقای گل محمدی انتظار دارد همه ستاره های این تیم حفظ شوند و تیم های دیگر بازیکن نگیرند تا هر فصل پرسپولیس مملو از ستاره باشد و به موفقیت برسد؟ پس هنز مربی در ستاره سازی چه می شود؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید