کد خبر:20802
پ

سه بازی خارج از تهران سنگین برای پرسپولیس | برنامه ریزی سازمان لیگ به ضرر پرسپولیس

در حالی که تصور بر این است که پرسپولیس از برنامه ریزی جدید سازمان لیگ سود برده اما با دقیق شدن در زمان برگزاری سه بازی انتهایی پرسپولیس به این نتیجه می رسیم که سه سفر کاروان پرسپولیس احتمالاً بر روی آمادگی بازیکنان پرسپولیس اثر منی خواهد گذاشت.   جدول لیگ برتر 99 1400   […]

در حالی که تصور بر این است که پرسپولیس از برنامه ریزی جدید سازمان لیگ سود برده اما با دقیق شدن در زمان برگزاری سه بازی انتهایی پرسپولیس به این نتیجه می رسیم که سه سفر کاروان پرسپولیس احتمالاً بر روی آمادگی بازیکنان پرسپولیس اثر منی خواهد گذاشت.

 

جدول لیگ برتر 99 1400

 

سه بازی خارج از تهران سنگین برای پرسپولیس | برنامه ریزی سازمان لیگ به ضرر پرسپولیس

پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹، میهمان مس نوین کرمان خواهد بود. گل محمدی و شاگردانش قرار است این بازی را در کرمان بازی کنند و همین موضوع مشکلاتی را برای آن ها ایجاد خواهد کرد چرا که این تیم روز 16 اسفند باید در آبادان مقابل نفت بازی کند و 5 یا 6 روز بعد از آن در کرمان مقابل مس نوین به میدان خواهد رفت که انجام دو بازی بیرون از خانه و دو مسافرت متوالی شاید تا حدودی شرایط تیمی یحیی گل‌محمدی را دستخوش تغییر کند، ضمن اینکه خبر می رسد 5 روز بعد از آن هم، قرار است بازی سوپر جام پرسپولیس مقابل تراکتور برگزار ‌شود که این بازی نیز احتمالا در محلی غیر از تهران و تبریز و احتمالا در مشهد برگزار خواهد شد.

🔺البته این احتمال وجود دارد که برنامه ریزی رقابت ها به گونه ای باشد که تیم پرسپولیس به جای بازی سوپرجام، دیدار خود مقابل نفت مسجدسلیمان را در لیگ برتر و در تهران برگزار کند، در غیر این صورت پرسپولیس برای 3 بازی پیاپی در خارج از تهران به میدان خواهد رفت.

کلیدواژه : پرسپولیس

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • رضا 27 فوریه 2021 / 10:42 ب.ظ

    به اندازه کافی نیم فصل اول بهش حال دادن. ۴ تا مساوی کرد بعد از فینال آسیا با وجود ۷ یا ۸ روز استراحت بین بازی هاش. که اگر میخواست مثل بقیه تیمها ۵ روز یکبار بازی کنه میشد ۷ مساوی . اما به دادش رسیدن که باز سازی کنه تیمشو

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید