کد خبر:3686
پ

سهیل مهدی در بیابان ها به دنبال غار برای مخفی شدن | فاجعه تصمیمات احمقانه فوتبال ایران

سهیل مهدی که نوچه وزیر ورزش برای اجرای دستورات اتاق فکر وزارت ورزش در فوتبال به حساب می آید در روزهای اخیر به واسطه ابتلای شدید بازیکنان تیمهای لیگ برتری و آشفتگی که به سراغ تیمها آمده از دسترس خارج شده و مسئولیت قبول نمی کند. او که پیشتر سینه ستبر می کرد و از […]

سهیل مهدی که نوچه وزیر ورزش برای اجرای دستورات اتاق فکر وزارت ورزش در فوتبال به حساب می آید در روزهای اخیر به واسطه ابتلای شدید بازیکنان تیمهای لیگ برتری و آشفتگی که به سراغ تیمها آمده از دسترس خارج شده و مسئولیت قبول نمی کند. او که پیشتر سینه ستبر می کرد و از برگزاری بازیها در شرایطی که آمار ابتلای 3000 نفر در روز را می دید، دفاع می کرد اکنون در مخفیگاه خود توپ را به زمین ستاد ملی مبارزه با کرونا می اندازد و از انظار پنهان شده است. سهیل مهدی در حالی این روزها پاسخگو نیست که از همان ابتدا مشخص بود در صورت ابتلای بازیکنان تیمها به کرونا داستان کی بود کی بود من نبودم به راه خواهد افتاد و هیچکس مسئولیت قبول نخواهد کرد و اوج فاجعه جاییست که خدای ناکرده، بازیکنی به واسطه کرونا جان خود را از دست بدهد و آنگاه است که وزیر ورزش و سهیل مهدی به غارهای کشف نشده در بیابانها پناه خواهند برد.

 

آقای سهیل مهدی تیمتان هم که برد | قبل از فاجعه بزرگتر لیگ را تمام کنید

آقای سهیل مهدی تیمتان هم که برد | قبل از فاجعه بزرگتر لیگ را تمام کنید

از ابتدای اصرار دوستان به برگزاری لیگ مشخص بود که آنها با نادیده گرفتن درخواست اکثریت تیمهای لیگ برتری تنها به میل و خواسته یک باشگاه تن دادند و هدف از اینکار نیز از همان ابتدا مشخص و مبرهن بود اما حالا که دوستان شرایط مصدومیت پیاپی بازیکنان تیمها و ابتلای آنها به کرونا را می بینند چرا دست از ماجراجویی خطرناک خود بر نمی دارند؟ مگر کاپ قهرمانی را برای تیم محبوب مسعود سلطانی فر نمی خواستند؟ این کاپ را زودتر به پرسپولیس اهدا کنند و لیگ را در همین ایستگاه تمام کنند تا بلای جبران ناپذیری بر سر فوتبالیستها نیامده است.

 

سهیل مهدی و رفقایش که کوچکترین اهمیتی به حضور نمایندگان ایران در رقابتهای تک حذفی آسیایی ندارند این روزها شاهد این موضوع هستند که بازیکنان تیمهای ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا یا ربطا پاره می کنند یا با مصدومیت مواجه می شوند و در مورد اخر نیز استقلالی ها رکورد ابتلا به کرونا را زده اند و اکنون مشخص نیست به لطف تصمیمات احمقانه دوستان، چه آبروریزی بزرگی در انتظار نام ایران در رقابتهای آسیایی است.

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید