کد خبر:20289
پ

سنگین ترین شکست تاریخ امیر قلعه نویی در دوران مربیگری و بازی

شکست سنگین 5 بر صفر روز گذشته قلعه نویی برابر پرسپولیس، سنگین ترین شکست او طی 36 سال اخیر چه در زمان بازیگری و چه در زمان مربیگری در لیگ های ایران بود. قلعه نویی چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان مربی از سال 63 که با پیراهن شاهین 6-1 به پرسپولیس باخت، […]

شکست سنگین 5 بر صفر روز گذشته قلعه نویی برابر پرسپولیس، سنگین ترین شکست او طی 36 سال اخیر چه در زمان بازیگری و چه در زمان مربیگری در لیگ های ایران بود. قلعه نویی چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان مربی از سال 63 که با پیراهن شاهین 6-1 به پرسپولیس باخت، دیگر چنین باختی را تجربه نکرده بود.

 

سنگین ترین شکست تاریخ امیر قلعه نویی در دوران مربیگری و بازی

سنگین ترین شکست تاریخ امیر قلعه نویی در دوران مربیگری و بازی

او در زمان هدایت ذوب آهن و تراکتور با نتایج پرگل به پرسپولیس باخته بود ولی این سنگین ترین شکست او در لیگ ایران محسوب می شود. قلعه نویی در زمان هدایت تراکتور با نتیجه 3 بر صفر به پرسپولیس باخته بود و در لیگ هفدهم نیز و زمانی که هدایت ذوب آهن را برعهده داشت، با نتیجه 4 بر صفر به همین پرسپولیس باخته بود. البته قلعه نویی با تراکتور تجربه شکست 4 بر یک مقابل النصر امارات در لیگ قهرمانان آسیا را دارد ولی تا به امروز اینگونه شکستی را در لیگ های ایران تجربه نکرده بود.

عسگری می گوید قضاوت امروز پیام حیدری بی نقص نبوده است.کارشناس داوری فوتبال کشورمان می گوید داور دیدار گل‌گهر سیرجان و پرسپولیس باید یک پنالتی به سود شاگردان قلعه‌نویی اعلام می‌کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید