کد خبر:12659
پ

سند رسوایی مدیران وقت پرسپولیس در ماجرای فراری دادن کالدرون

با محکوم شدن باشگاه استقلال در ماجرای استراماچونی احتمالاً پرونده بعدی فوتبال ایران در خصوص محکومیت باشگاه پرسپولیس در خصوص شکایت گابریل کالدرون است که با اهمال عمدی مدیران وقت پرسپولیس به در خروجی باشگاه هدایت شد و به اعتراف مهدی رسول پناه فسخ یک طرفه قرارداد کالدرون با بشکن زدن و شادی شبانه انصاری […]

با محکوم شدن باشگاه استقلال در ماجرای استراماچونی احتمالاً پرونده بعدی فوتبال ایران در خصوص محکومیت باشگاه پرسپولیس در خصوص شکایت گابریل کالدرون است که با اهمال عمدی مدیران وقت پرسپولیس به در خروجی باشگاه هدایت شد و به اعتراف مهدی رسول پناه فسخ یک طرفه قرارداد کالدرون با بشکن زدن و شادی شبانه انصاری فرد مدیرعامل وقت پرسپولیس همراه بود اما اکنون مشخص شده اهمال عمدی در پرداخت مطالبات کالدرون، نزدیک به 780 هزار دلار هزینه اضافی به باشگاه پرسپولیس تحمیل کرده است.

 

سند رسوایی مدیران وقت پرسپولیس در ماجرای فراری دادن کالدرون

سند رسوایی مدیران وقت پرسپولیس در ماجرای فراری دادن کالدرون

عاملان خیانت به باشگاه پرسپولیس به ردیف ایستاده اند

 

زیان ٧٨٠ هزار دلاری در پرونده کالدرون

در قرارداد گابریل کالدرون و پرسپولیس، بندی وجود داشت که اگر پیش از پایان سال ٢٠١٩ (٣١ دسامبر) ٣٠٠ هزار دلار از قرارداد مربی پرداخت می‌شد، او در صورت قطع همکاری با پرسپولیس (یعنی حتی اگر اخراج می‌شد) دیگر نمی‌توانست باقیمانده قرارداد خود را طلب کند. در همین حال کالدرون پیش از پایان سال ٢٠١٩، حدود ١٧۵ هزار دلار خود را دریافت کرده بود و ١٢۵ هزار دلار باقیمانده با چند روز تاخیر در ژانویه ٢٠٢٠ به حسابش در قطر واریز شد. به همین خاطر مربی آرژانتینی توانست قرارداد خود را یکطرفه فسخ کند و با کشورش برود و در حالی که در خانه به استراحت مشغول بود، پرسپولیس را محکوم به پرداخت باقیمانده دستمزدش کرد. یعنی در واقع پرسپولیس به خاطر تاخیر چند روزه در پرداخت حقوق این مربی، حالا مجبور است ٧٨٠ هزار دلار دیگر به کالدرون و دستیارانش بپردازد درحالی که کاری برای باشگاه انجام نداده‌اند.

در این بین نقش مدیر حقوقی وقت بسیار پررنگ است چراکه اگر مشاوره حقوقی درستی به مدیران باشگاه داده شده بود، احتمالا حقوق مربی آرژانتینی هم به موقع پرداخت می‌شد و او هم نمی‌توانست کل پول قراردادش را طلب کند. البته اگر مدیران حقوقی پرسپولیس کمی دلسوزی به خرج می‌دادند، قطعا می‌شد با طرح یک مذاکره، حداقل باشگاه پول کمتری بابت غرامت بپردازد.

 

پی نوشت : در موضوع استراماچونی و باشگاه استقلال نیز شرایط فوق صدق می کند و مدیران وقت باشگاه استقلال در حالی که می توانستند با پرداخت 160 هزار دلار به استراماچونی، قائله اختلاف با او را به پایان ببرند و از حضور او در ادامه فصل استفاده کنند، عامدانه از انجام اینکار استنکاف کردند تا وی به سمت فسخ قراردادش حرکت کرده و اکنون باشگاه استقلال مجبور به پرداخت غرامت یک میلیون و سیصد هزار یورویی به استراماچونی است و این در حالیست که دستمزد فصلی که در این تیم مربیگری نکرده را نیز از استقلال طلب کرده است. به واقع وقت آن نرسیده تا وزیر ورزش که مستقیماً مدیران این دو باشگاه را انتخاب کرده و بر گزینش سرمربیان این دو تیم نیز دخالت کرده، بازخواست شود؟

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • ماشه 13 نوامبر 2020 / 1:30 ب.ظ

    آقای جعفری عزیز
    با درود به شما ، میگم اگه یه عالمه پول زیر دست وپای یه عده آدم بلانصبت احمق ریخته باشه و از هر هزار نفری که از گوشه کنار میان برا پارو کردن اون پولا ، فقط یکی دوتا شون مجبور به پس دادن میشن ، خداییش اگه خودت بودذی ، با گونی نمیرفتی سراغ این نون دونی ها؟؟؟؟؟ آخه پول که چرک کف دسته ، مهم نییته که با هدف خدمت باشه ، حالا بخاطر اون هدف اگه حتی بزنن بیت المال و مالیاتهای اخذ شده از منو شما رو بهمراه آبروی چند نفر قبلی رو با خاک یکسان کنن ، مهم نیست که ، مهم نییته آقا جان نییت.

  • ماشا 13 نوامبر 2020 / 1:10 ب.ظ

    با درود
    وزیر ورزش مگه قتل کرده که استنطاق یا بازخواست بشه ؟
    تازه مگه یه وزیری دیگه قراره برکنار شه که این دو تا بتونن با هم جابجا شن ؟
    آخه سالهاست که تو حوضه وزارت و سرپرستی پستهای کابینه ، بنده خدا رییس جمهور بد جوری دستش تنگه…واقع قحت الرجاله .حالا شاید آقای همتی بعد از آباد کردن سفره مردم توسط آقای روحانی که بعد از لمباندن همون سفره آباد تو حوزه بازار بورس ، داره آروغش رو میزنه ، بیاد و سرو سامونی به ورزش مملکت بده…راستی نمیدونین همتی قرمزه یا آبی ؟ نوبتی هم باشه باس آبی باشه…

  • مهدی جعفری کاشان 13 نوامبر 2020 / 12:54 ب.ظ

    باید با این عوضیای خیانتکار برخورد قاطع بشه تا درس عبرتی برا بقیه بشه وگرنه همیشه همین آش و کاسه خواهد بود

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید