کد خبر:44136
پ

سندی که پنالتی بودن خطای هند ولسیانی در دربی 100 را ثابت کرد

کارشناسی داوری در فوتبال ایران به قدری مشمئزکننده و خجالت آور شده که حتی کارشناس معروف هواشناسی تلویزیون نیز درخواست کرد تا کارشناس های داوری خارجی و بی طرف صحنه ها را کارشناسی کنند نه افراد معلوم الحالی که به واسطه منافع یا علائیق رنگی و شخصی خود بر روی اشتباهات داوری سرپوش می گذارند. […]

کارشناسی داوری در فوتبال ایران به قدری مشمئزکننده و خجالت آور شده که حتی کارشناس معروف هواشناسی تلویزیون نیز درخواست کرد تا کارشناس های داوری خارجی و بی طرف صحنه ها را کارشناسی کنند نه افراد معلوم الحالی که به واسطه منافع یا علائیق رنگی و شخصی خود بر روی اشتباهات داوری سرپوش می گذارند.

در ادامه صحنه های منتشر شده مشابه با برخورد توپ به دست ولسیانی در دربی اینبار سندی واضح در سوپرلیگ ترکیه منتشر شده که داور پس از بررسی var حکم به اعلام پنالتی داد.

در صحنه فوق نیز ابتدا توپ به بدن بازیکن و سپس به دست او برخورد می کند اما همانطور که حسین عسگری به عنوان تنها داور با شرف که به قوانین جدید مسلط است اعلام کرد، این خطای هند قطعاً پنالتی بوده است و تیم استقلال باز هم مثل دربی های قبل از یک پنالتی محروم شده است.

البته با انتخاب پیام حیدری به عنوان داور دربی می شد حدس زد قرار است چه اتفاقاتی در جریان بازی رخ دهد اما این اسناد مزید اطلاع افکار عمومی و کمیته داوران منتشر می شود تا تصور نکنند سر یک تیم را با ناداوری بریدند و کسی هم متوجه آن نشد!

با اشتباه واضح داوری در بازی سپاهان و ملوان دیگر افکار عمومی می داند قرار است چه تیمی را قهرمان کنند!

با این حساب این اشتباه داوری در عدم اعلام پنالتی هم به لیست اشتباهات عجیب داوری در عدم اعلام پنالتی در چند دربی گذشته اضافه شد. فقط در این بین مشخص نیست چرا همه این اشتباهات به ضرر تیم استقلال در دربی ها رقم می خورد؟

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • ناشناس 7 مه 2023 / 3:11 ق.ظ

    استقلال وقتی ببره و اشتباه داوری با… باشه میگن :«اصل نتیجه هست»

    وقتی ببازن زمین و زمان و خدا پیغمبر آدم وحوا و…. را باعث باختشون میدونن و میگن پرسپولیس فلان پرسپولیس…..

    اما حقیقت این که پرسپولیس خداییش قویتره
    بعدش هم حرفاتون از ک..سوزیه

    مراقب باش اسم پرسپولیس رامیاری….ها …ها…. مث تیمت… لال باش
    افتاد ؟؟؟

  • کوروش 26 آوریل 2023 / 7:33 ق.ظ

    بله کارشناس های میثاقی لنگی و فدراسیون فوتبالتون ( داوران 7 8 سال پیش فسادخونه ) توضیح دادن ماهم فهمیدیم دروازبان ولسیانی خطایی مرتکب نشده ، نورافکنم خودشو انداخت ما هم واقع گرایانه قبول کردیم

  • ناشناس 25 آوریل 2023 / 4:49 ب.ظ

    کارشناس داوری قانون داوری در این صحنه را توضیح مفصلی داد. دیگه کجای دنیا چکار مبکنن به ما ربطی نداره. یخورده هم واقعگرا باشید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید