کد خبر:15691
پ

سندی که می گوید استقلال فصل بعد قهرمان آسیا می شود

بتاکاپ – بسیاری بر این عقیده اند که حضور مسعود سلطانی فر در راس وزارت ورزش باعث موفقیت 4-5 سال اخیر پرسپولیس و در عین حال تضعیف استقلال بوده است اما با نگاهی تاریخی به این اتفاق متوجه می شویم که در حد فاصل سالهای 1365 تا 1369 نیز یکبار دیگر این اتفاق رخ داده […]

بتاکاپ – بسیاری بر این عقیده اند که حضور مسعود سلطانی فر در راس وزارت ورزش باعث موفقیت 4-5 سال اخیر پرسپولیس و در عین حال تضعیف استقلال بوده است اما با نگاهی تاریخی به این اتفاق متوجه می شویم که در حد فاصل سالهای 1365 تا 1369 نیز یکبار دیگر این اتفاق رخ داده بود.

 

سندی که می گوید استقلال فصل بعد قهرمان آسیا می شود

سندی که می گوید استقلال فصل بعد قهرمان آسیا می شود

در آن سالها پرسپولیس برای 5 سال پیاپی به عنوان قهرمانی جام باشگاه های تهران رسید اما دستش از کسب افتخار در آسیا کوتاه ماند و این در حالی بود که استقلال در تمام آن سالها به هیچ عنوانی دست پیدا نکرد و در رده های دوم و سوم قرار می گرفت اما در سال 1370 به یکباره آن تیم پوست انداخت و هم قهرمان جام باشگاه های تهران شد و هم به قهرمانی آسیا رسید.

 

با توجه به اینکه برخی به تکرار تاریخ معتقد هستند، این باور در برخی هواداران استقلال تقویت شده که با رفتن مسعود سلطانی فر از راس وزارت ورزش در سال آینده، تیم محبوبشان قادر است هم به عنوان قهرمانی لیگ و هم قهرمانی در آسیا برسد.

 

دیدگاه کاربران 14 دیدگاه
  • روشا 26 دسامبر 2020 / 12:22 ق.ظ

    بسیاری اعتقاد دارن… برو پی کارت بابا. بساری لابد شما چن نفرین. یه مشت بیشعور دور هم جمع شدین خودتونو با وزیر دلداری میدین. چند ساله قهرمان نشده اونموقع هم سلطانی فر بوده. پس مشکلتون موفقیتهای پرسپولیسه. مشکلتون با این چرند و پرندها حل نمیشه پس همینجوری به چرند و پرنداتون ادامه بدین که حال میدین.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید