کد خبر:43715
پ

سندی که ثابت می کند پرسپولیس با حضور هوادارانش استرس می گیرد

یکی از نکات عجیبی که در بازی‌های خانگی این فصل پرسپولیس وجود داشته است عدم نتیجه گیری در حضور تماشاگران خودی است! شکست برابر سپاهان و هوادار و تساوی با آلومینیوم که با دست رفتن ۸ امتیاز همراه بوده. از زمانی که هواداران اجازه ورود به استادیوم را یافته‌اند سرخپوشان فقط در یک بازی که […]

یکی از نکات عجیبی که در بازی‌های خانگی این فصل پرسپولیس وجود داشته است عدم نتیجه گیری در حضور تماشاگران خودی است! شکست برابر سپاهان و هوادار و تساوی با آلومینیوم که با دست رفتن ۸ امتیاز همراه بوده. از زمانی که هواداران اجازه ورود به استادیوم را یافته‌اند سرخپوشان فقط در یک بازی که دیدار با نفت مسجد سلیمان باشد با ۳ امتیاز زمین را ترک کردند.

پیشتر نیز این تئوری مطرح بوده که اگر تماشاگران مجوز حضور در استادیوم ها را پیدا می کردند، یحیی گل محمدی حتی نیم فصل مسابقات هم نمی دید و با شعار حیا کن و رها کن مجبور به ترک پرسپولیس شده بود. اما با خوش شانسی گل محمدی، بازی های ابتدایی فصل بدون حضور تماشاگران برگزار شد و اتفاقاً در همان مقطع نیز بدترین نمایش فصل را از پرسپولیس شاهد بودیم. اتفاقی که اگر با حضور تماشاگران همراه می شد، بدون شک یحیی مجبور به خداحافظی از پرسپولیس شده بود.

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید