کد خبر:30908
پ

کینه مافیای فرادولتی از استقلال و مجیدی | باند مافیایی به صدا و سیما رسید

به نظر می رسد برخی مسئولین فرادولتی در سالهای اخیر دل پری از تیم استقلال و خالق نماد 4 برای استقلالی ها داشته و دارند که در چند سال ایخر به هر نحو ممکن قصد تخریب او به انحا مختلف را داشته اند. در واقع با نگاهی به ماجرای فرهاد مجیدی و استقلال به سادگی […]

به نظر می رسد برخی مسئولین فرادولتی در سالهای اخیر دل پری از تیم استقلال و خالق نماد 4 برای استقلالی ها داشته و دارند که در چند سال ایخر به هر نحو ممکن قصد تخریب او به انحا مختلف را داشته اند. در واقع با نگاهی به ماجرای فرهاد مجیدی و استقلال به سادگی می توان دریافت حضور او در استقلال بیشتر شبیه تله بود و هرگز به وی اجازه کار مستمر داده نشده است.

 

شناسایی ارتش مجازی سرمربی استقلال

 

کینه مافیای فرادولتی از استقلال و مجیدی | باند مافیایی به صدا و سیما رسید

کینه مافیای فرادولتی از استقلال و مجیدی | باند مافیایی به صدا و سیما رسید

حضور اول مجیدی در استقلال

فرهاد مجیدی که با 4 گلی که در دربی ها مقابل پرسپولیس به ثمر رساند، و نشان دادن علامت 4 به نماد و سمبل استقلالی ها تبدیل شد با دستیاری وینفرد شفر به استقلال اضافه شد و پس از پروژه براندازی عجیب شفر توسط امیرحسین فتحی، او در چند بازی آخر سکان هدایت استقلال را بر عهده داشت و اگر ناداوری در بازی های انتهای آن فصل نبود چه بسا به عنوان قهرمانی نیز می رسید اما دوستانی که با اهداف دیگری مجیدی را به استقلال آورده بودند هرگز موفقیت استقلال با مجیدی را دوست نداشتند و علی رغم نمایش خوب استقلال با مجیدی، به یکباره وی را کنار زدند و آندرا استراماچونی را سرمربی موقت استقلال کردند.

ستاره کلیدی فراری داده شده: الهیار صیادمنش، آیاندا پاتوسی

 

حضور دوم مجیدی در استقلال

حضور اندرا استراماچونی در استقلال نیز دوام نداشت و مثل مربیان دیگر این تیم به محض اوج گرفتن با سناریوی عجیب از سمت وزارت ورزش با عاملیت مدیرعامل وقت، نسخه او پیچیده شد تا بار دیگر فرهاد مجیدی سکان هدایت استقلالی را به دست بگیرد که هوادارنش به شدت به استرا علاقه داشتند و به جرات می توان گفت محبوییت استرا از مجیدی هم در آن مقطع فراتر رفته بود و همین تصمیم به بازگشت مجیدی نیز خود گواهی برای تضعیف جایگاه او نزد هواداران استقلال بود. نکته جالب در خصوص آن فصل اینکه مجیدی باز هم با استقلال اوج گرفت و تیم محبوب آقایان را در دربی جام حذفی شکست داد و همین مسئله باعث شد تا بار دیگر وزارت ورزش با عاملیت مدیرعامل وقت، در تلاش برای براندازی مجیدی برآید و بحث مذاکرات خیالی با استراماچونی برای بازگشت و استعفای مجیدی در حالی که تیمش به فینال رسیده بود مطرح شد. اگرچه استعفای مجیدی در آن مقطع که مشخص بود برخی نمی گذارند وی به عنوان قهرمانی جام حذفی برسد، درست به نظر می رسید اما با فشار رسانه ای، دوستان وی را مجاب به نشستن روی نیمکت استقلال در فینال کردند تا با شکست در فینال، وجهه و رزومه وی را نزد هواداران استقلال خراب کنند. اتفاقی که باز هم رخ نداد و علی رغم اشتباهات گلر استقلال در آن بازی و دریافت 3 گل در یک نیمه، استقلال مجیدی در نیمه دوم چنان متحول شد که 2 گل به ثمر رساند و 3-4 گل دیگر را نزد تا حریف با شکستن رکورد اتلاف وقت در تاریخ فوتبال (24 دقیقه) و همراهی داور، به زحمت قهرمان جام حذفی فرمایشی شود.

* قرار بود محمد تقوی بعد از استراماچونی سرمربی استقلال شود اما با سرمربیگری مجیدی در این تیم، امروز محمد تقوی به یکی از سردمداران ارتش سایبری ائتلاف مخالفین مجیدی تبدیل شده است.

ستاره کلیدی فراری داده شده: علی کریمی، روزبه چشمی

 

حضور سوم مجیدی در استقلال

پس از این اتفاق بود که سرانجام گزینه مد نظر آقایان یعنی محمود فکری و کادر فنی عجیبش روی نیمکت نشست و پس از گذشته چند بازی مشخص شد او هرگز در قواره های سرمربیگری استقلال نیست و بار دیگر هواداران استقلال نام فرهاد مجیدی را صدا زدند تا فکری حسابی از این موضوع ناراحت شود و از همان مقطع، کینه بزرگی از مجیدی و محبوبیتش نزد هواداران این تیم به دل بگیرد.

در تصویر بالا محمود فکری، صمد مرفاوی، سیروس دین محمدی در کادر فنی سابق استقلال حضور داشتند که این روزها به عنوان اتئلاف ضد مجیدی مدام در رسانه ها مشغول تخریب وی هستند.

 

هر چه که بود فرهاد مجیدی بار دیگر با تیمی که از ابتدا خودش نبسته بود در مسابقات حاضر شد و علی رغم رسیدن تیمش به فینال جام حذفی و صعود تیمش از گروه مرگ آسیا، اما به یکباره با کارشکنی هایی از سمت مدیریت مواجه شد تا هم در فینال و هم در بازی مقابل الهلال ناکام بماند اما این پایان ماجرا نبود و پروژه تخریب مجیدی که از مدتها قبل توسط آقایان دنبال می شد، باز هم با شکست رو به رو شد چرا که آنها به قصد انتقام گرفتن از فرهاد مجیدی به خاطر نماد 4، قصد داشتند تا هواداران استقلال او را با شعار حیا کن و رها کن در فضای مجازی بدرقه کنند اما هواداران هوشیار استقلال باز هم فریب توسطئه های پشت پرده در مدیریت کلان ورزش ایران پشت این سناریوها را نخوردند و علی رغم ناکامی مجیدی با قدرت از وی حمایت کردند تا باز هم روسیاهی به مدیریت این تیم بماند که امروز نه راه پیش دارد و نه راه پس چرا که به خوبی می داند فرهاد مجیدی با تیمی که برای اولین بار خودش بسته و اضافه شدن گابریل پین در فصل آینده لیگ برتر به شدت مدعی خواهد بود و آنها که او را برای ناکامی و خراب کردن وجهه ش به استقلال آورده بودند، این مسئله را نمی خواهند و به هر بهانه و توجیهی قصد کنار گذاشتن وی را دارند تا باز هم قصه تکراری چند فصل اخیر یعنی از دست رفتن زمان نقل و انتقالات و زمان آماده سازی پیش فصل رخ دهد و احتمالاً استقلال باز هم با تغییر مربی رو به رو شود که در نهایت مسئولیت نتایج را نپذیرد چرا که این تیم را او نبسته است.

ستاره کلیدی فراری داده شده: قایدی، رشید مظاهری، فرشید اسماعیلی، دیاباته، میلیچ، نادری،

 

نکته مهم در این بین این است که تا پیش از این تصور بر این بود وزارت ورزش پشت همه این ماجراها قرار دارد اما امروز مشخص شده که قدرتی فرادولتی پشت این اتفاق وجود دارد که علی رغم مشاهده همه ناکارآمدی مدیر ضعیفی همچون علی نژاد که شایعاتی از دشمنی پدر وی با تیم تاج سابق نیز به گوش می رسد، وزیر ورزش جدید اراده ای برای ایجاد تغییرات در مدیریت استقلال و حتی جا به جا کردن علی نژاد ندارد.

 

رسانه های دیداری و نوشتاری در اختیار ائتلاف ضد مجیدی

تصور مافیای فرادولتی برای زمین زدن استقلال و تبدیل آن به یک تیم معمولی مثل تیم پاس از آنجا سرچشمه می گیرد که پس از شکست استقلال مقابل الهلال به ترتیب تریبون تلویزیون به فریاد شیران، چند پیشکسوت معلوم الحال، مددی، محمود فکری رسیده تا با سم پاشی علیه مجیدی چهره او را نزد هواداران استقلال مخدوش کنند تا راه برای برکناری وی هموارتر شود اما غافل از اینکه هر چه بیشتر به این قبیل اقدامات خود ادامه دهند، مجیدی از پایگاه حمایتی قوی تری نزد هواداران این تیم برخوردار خواهد شد چرا که همه دیدند احمد مددی در ماجرای مددی چطور مجیدی را فریب داد و قایدی را فروخت اما جانشینی برای وی جذب نکرد.

نکته کلیدی که از افکار عمومی پنهان نمانده اینکه چرا به حامیان مجیدی تریبون داده نمی شود؟ به قدری این فعالیت های پشت پرده مشمئز کننده و لوث شده که حتی صدای رسانه های حامی رقیب هم از کثافت کاری عده ای برای تضعیف استقلال در آمده و خواستار ورود نهادهای نظارتی به پرونده فساد در باشگاه استقلال هستند.

دوستانی که در چند سال گذشته همه هم و غم خود را بر تضعیف استقلال چه به لحاظ ساختاری و امکاناتی و چه به لحاظ فنی و پتانسیل بازیکن گذاشته اند، مسلماً اجازه نخواهند داد، فرهاد مجیدی با تیمی که خودش از ابتدا بسته و با حضور دستیار مجرب ایتالیایی اش، لیگ را آغاز کند باید منتظر ماند و دید آیا حمید سجادی راه مسعود سلطانی فر را می رود و یا دست به تغییرات گسترده در ساختار مدیریت فاسد استقلال می زند مدیریتی که برخواسته از نظر هیئت مدیره نبود و به جای برکناری مدیرعامل، این اعضای هیئت مدیره مخالف مددی(عبدیان، نظری، نامداری) بودند که کنار رفتند تا مددی با خیال راحت تری دستورات بالادستی خود را اجرا کند.

 

پی نوشت: ماجرای تخریب مجیدی از زمانی شدت گرفت او که او بر علیه آذری جهرمی پس از دربی جملاتی را به زبان آورد و پس از آن بود که رابطه اسپانسر استقلال با سرمربی تیم تیره و تار شد و به کمک مدیریت این تیم در جهت برکناری مجیدی بر آمدند. بی تفاوتی مجلس نسبت به بازخواست مسعود سلطانی فر در وزارت ورزش قبل و عدم ورود نهادهای نظارتی به اتفاقات عجیب در مدیریت فعلی استقلال و ادامه بی تفاوتی وزیر ورزش جدید به وضعیت استقلال، شائبه عزمی فرادولتی برای تبدیل تیم استقلال به تیمی معمولی را تقویت کرده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید