کد خبر:39457
پ

سلام تیم ملی به کارلوس کیروش | مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال شد

پس از کش و قوس های فراوان سرانجام انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال برگزار شد و مهدی تاج با اکثریت قاطع آرا مجدداً به سمت ریاست فدراسیون فوتبال انتخاب شد. سلام تیم ملی به کارلوس کیروش | مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال شد تاج که در وعده های انتخاباتی اش مدعی شده بود، بازگرداندن کالوس کیروش […]

پس از کش و قوس های فراوان سرانجام انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال برگزار شد و مهدی تاج با اکثریت قاطع آرا مجدداً به سمت ریاست فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

سلام تیم ملی به کارلوس کیروش | مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال شد

تاج که در وعده های انتخاباتی اش مدعی شده بود، بازگرداندن کالوس کیروش به تیم ملی در اولویت برنامه هایش قرار دارد، در حالی به صندلی فدراسیون فوتبال بازگشت که پیشتر اتهامات زیادی در خصوص قرارداد ویلموتس علیه وی مطرح بود.

مهدی تاج با 51 رای برای حدود 2 سال و نیم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال خواهد بود که به عبارت دیگر یک جام جهانی و یک جام ملتهای آسیا را در ماموریت او خواهیم دید. با توجه به صحبتهای پیشین او، به طو قطع اسکوچیچ از تیم ملی خواهد رفت.

به نظر شما انتخاب مجدد تاج، می تواند فوتبال ایران را در جام جهانی موفق کند؟ چرا تاج در حالی که در AFC سمت داشت، از حق رای خود برای عدم حذف استقلال و پرسپولیس استفاده نکرد.

کلیدواژه : مهدی تاج

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید