کد خبر:30372
پ

سعید آذری به خاطر دخترش استقلالی می شود؟

سعید آذری مدیرعامل موفق فولاد خوزستان که به نوعی سلطان قهرمانی در جام حذفی نیز به شمار می آید (او با ذوب آهن و فولاد چندین مرتبه به قهرمانی جام حذفی رسیده است) از سمتش در فولاد کناره گیری کرد تا احتمالاً به زودی حکم مدیرعاملی او در استقلال توسط حمید سجادی وزیر ورزش ابراهیم […]

سعید آذری مدیرعامل موفق فولاد خوزستان که به نوعی سلطان قهرمانی در جام حذفی نیز به شمار می آید (او با ذوب آهن و فولاد چندین مرتبه به قهرمانی جام حذفی رسیده است) از سمتش در فولاد کناره گیری کرد تا احتمالاً به زودی حکم مدیرعاملی او در استقلال توسط حمید سجادی وزیر ورزش ابراهیم رئیسی امضا شود.

 

سعید آذری به خاطر دخترش استقلالی می شود؟

سعید آذری به خاطر دخترش استقلالی می شود؟

سعید آذری که مدتهاست بحث حضورش در استقلال شنیده می شود به واسطه علاقه دخترش به فرهاد مجیدی و تیم استقلال احتمالاً اینبار عزمش را برای مدیرعاملی استقلال جزم کرده که برای قرار گرفتن در لیست گزینه های وزارت ورزش برای مدیرعاملی استقلال، استعفای ناگهانی خود را تقدیم مدیریت باشگاه فولاد خوزستان کرد.

به نظر می رسد دو گزینه وزارت ورزش برای مدیرعاملی استقلال در فصل جدید، علی فتح اله زاده و سعید آذری هستند که باید دید اقبال و البته لابی کدام یک قوی تر است و به صندلی مدیریت در استقلال خواهد رسید.

کلیدواژه : استقلالسعید آذری

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • iman 17 آگوست 2021 / 3:58 ب.ظ

    کاش سعید اذری بشه دوره حاجی دیگه شک نکنید اذری استقلال را درست میکنه

  • کوروش 16 آگوست 2021 / 10:40 ق.ظ

    من موندم یه آدم چقدر باید بی وجود و بیشرف و بی ناموس و بی غیرت باید باشه که 20 30 میلیون بهش فحش ناموس بدن باز هم دست از میز ریاست نکشه و به خرابکاریاش ادامه بده واقعا حیرت آوره چقدر مگه پول میگیره ؟ چقدر این وزارت نجسه که انگل و ماموری مثل مددی دست بردار نیست تا لحظه آخر ضربشونو به جون این تیم دارن میزنن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید