کد خبر:11802
پ

سعید آذری ادعای محسن مسلمان در مورد استقلال را تکذیب کرد

مدیرعامل سابق باشگاه ذوب آهن در واکنش به اظهارات اخیر محسن مسلمان بازیکن پیشین این تیم گفت: شرط ما برای انتقال محسن مسلمان گرفتن ۵۰۰ میلیون تومان و آندرانیک تیموریان از استقلال بود. به گزارش خبرنگار مهر، مصاحبه اخیر محسن مسلمان بازیکن سابق تیم ذوب آهن درباره درخواست استقلال برای جذبش در سال ۱۳۹۳ و […]

مدیرعامل سابق باشگاه ذوب آهن در واکنش به اظهارات اخیر محسن مسلمان بازیکن پیشین این تیم گفت: شرط ما برای انتقال محسن مسلمان گرفتن ۵۰۰ میلیون تومان و آندرانیک تیموریان از استقلال بود.

سعید اذری و مسلمان

به گزارش خبرنگار مهر، مصاحبه اخیر محسن مسلمان بازیکن سابق تیم ذوب آهن درباره درخواست استقلال برای جذبش در سال ۱۳۹۳ و در نهایت انتقالش به پرسپولیس بازتاب زیادی بین هواداران دو تیم پایتخت داشته است.

مسلمان در این گفتگو اعلام کرد سعید آذری مدیرعامل وقت ذوب آهن حاضر بود برای استقلال رضایتنامه را رایگان صادر کند ولی حضور در پرسپولیس مشروط به پرداخت پول از سوی این باشگاه به ذوبی ها بود.

سعید آذری که در حال حاضر مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان است، در واکنش به ادعای مسلمان به خبرنگار مهر گفت: اصلاً بحث انتقال رایگان مسلمان به استقلال نبود. شرط ما برای استقلال این بود که آنها باید مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به علاوه آندرانیک تیموریان را به ذوب آهن بدهند. به نظرم اطلاعاتی که از سوی باشگاه استقلال به مسلمان داده‌اند، اشتباه است.

مدیرعامل سابق باشگاه ذوب آهن تاکید کرد: مگر من مرتضی تبریزی را رایگان از ذوب آهن به استقلال منتقل کردم؟ برای یک نیم فصل انتقال تبریزی به استقلال ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از استقلال گرفتیم. شرط انتقال مسلمان هم به استقلال ۵۰۰ میلیون تومان بود در کنار گرفتن تیموریان. مکاتبات و اسناد این ادعا هم هنوز موجود است.

آذری در تشریح بیشتر این ماجرا یادآور شد: همان زمان امیر قلعه نویی سرمربی استقلال بود. او یک روز تماس گرفت و گفت که مسلمان را می‌خواهم. از قلعه نویی پرسیدم شرایط مالی شما برای جذب مسلمان چطور است. او هم تاکید داشت که باید با مدیرعامل باشگاه استقلال درباره مسائل مالی صحبت کنم.

وی افزود: وقتی با آقای افشارزاده مدیرعامل وقت استقلال صحبت کردم، همان دو شرط (۵۰۰ میلیون تومان + جذب تیموریان) را به ایشان عرض کردم. اتفاقاً افشارزاده از بنده به خاطر آن درخواست دلخور بود. چیزی که مسلمان اخیراً ادعا کرده، واقعیت نیست و مسئولیت این صحبت با خودش است.

مدیرعامل سابق ذوب آهن درباره اینکه در یکی از مصاحبه‌های سال ۹۳ خود اعلام کرده بود شرط انتقال مسلمان فقط همان ۵۰۰ میلیون است و بحثی از تیموریان نبوده، گفت: ابتدا قصدمان همین بود اما با تصمیمی که در درون باشگاه گرفتیم، گرفتن تیموریان را هم به شروطمان اضافه کردیم. در نهایت مسلمان به پرسپولیس رفت ولی بعد از دو سال توانستیم در آن قضیه معروف «حق رشد» پولمان را از پرسپولیس بگیریم.

آذری ادامه داد: آقای افشارزاده (مدیرعامل وقت استقلال) می‌گفت مسلمان را رایگان به ما بدهید! احتمالاً بحث مسلمان درباره انتقال رایگانش به استقلال از همین جا نشات می‌گیرد و او ادعا و درخواست استقلالی‌ها را عنوان می‌کند. اگر قرار بود بازیکنی را رایگان به استقلال بدهم، برای مرتضی تبریزی هم همین کار را می‌کردم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید