کد خبر:8263
پ

سعادتمند: توافق با الکس نوری نهایی شده و منتظر تائید اعضای هیئت مدیره است!

احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال، در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه درباره وضعیت سرمربی فصل پیش روی آبی‌ها گفت: توافقات لازمه با آقای الکس نوری انجام شده و بنده طی نامه‌ای به اعضای هیات مدیره هم این موضوع را اعلام کرده‌ام. در حال حاضر منتظر نظر نهایی عزیزان در هیات مدیره هستم تا قرارداد […]

احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال، در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه درباره وضعیت سرمربی فصل پیش روی آبی‌ها گفت: توافقات لازمه با آقای الکس نوری انجام شده و بنده طی نامه‌ای به اعضای هیات مدیره هم این موضوع را اعلام کرده‌ام. در حال حاضر منتظر نظر نهایی عزیزان در هیات مدیره هستم تا قرارداد با آقای نوری را رسمی کنیم.

 

سعادتمند: توافق با الکس نوری نهایی شده و منتظر تائید اعضای هیئت مدیره است!

سعادتمند: توافق با الکس نوری نهایی شده و منتظر تائید اعضای هیئت مدیره است!

سعادتمند که روز گذشته با اخباری مبنی بر برکناری اش مواجه شده بود، به نظر می رسد با برگ الکس نوری قادر به تحت فشار قرار داد اعضای هیئت مدیره ای است که خواهان برکناری اش بودند چرا که اگر سعادتمند برکنار شود و الکس نوری به تهران نیاید، هواداران استقلال، سعادتمند را مظلوم و اعضای هیئت مدیره و وزارت ورزش را ظالم خطاب خواهند کرد.

 

با این اعلام رسمی سعادتمند باور کنیم که الکس نوری، دستمزدش را به ریال دریافت خواهد کرد و خبری از پرداخت دلاری نخواهد بود؟

در صورتی که هر اتفاقی غیر از این مورد رخ دهد، کارشکنی در خصوص بازگشت استراماچونی آشکار خواهد شد چرا که دوستان ابتدا با وضع قانون منع جذب مربی خارجی ظاهراً به قصد حفظ بیت المال و جلوگیری از خروج ارز از کشور این قانون را وضع کردند و اگر قرار به پرداخت دلاری به الکس نوری باشد، سوال اساسی که مطرح می شود این است که چرا این پرداخت به استراماچونی انجام نشد؟ آیا اگر استراماچونی هم مثلاً به ریال دستمزدش را دریافت می کرد، مشکلی برای حضور در ایران نداشت یا تنها ملیت او مانع از بازگشتش به ایران شده بود؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید