کد خبر:32863
پ

سرپوش روی پنالتی های وحید امیری با اسم رمز : آقا وحید محکم بازی میکنه!

این روزها برخی رسانه ها و برنامه های تلویزیونی به شکل عجیبی سعی در اسطوره سازی از حرکات وحید امیری در مستطیل سبز هستند، در توانایی های بازیکن ملی پوش پرسپولیس تردیدی وجود ندارد اما این حجم از پوشش رسانه ای برای بازیکنی که عمدتاً در محوطه جریمه با بی ملاحظگی پنالتی می دهد اما […]

این روزها برخی رسانه ها و برنامه های تلویزیونی به شکل عجیبی سعی در اسطوره سازی از حرکات وحید امیری در مستطیل سبز هستند، در توانایی های بازیکن ملی پوش پرسپولیس تردیدی وجود ندارد اما این حجم از پوشش رسانه ای برای بازیکنی که عمدتاً در محوطه جریمه با بی ملاحظگی پنالتی می دهد اما به واسطه همان اسم رمزی که برخی سعی در القا به داوران دارند، از کنار خطا هایی که او مرتکب می شود، به سادگی عبور شده است.

 

سرپوش روی پنالتی های وحید امیری با اسم رمز : آقا وحید محکم بازی میکنه!

شاید سه صحنه بحث برانگیز در دو فصل اخیر در ذهن افکار عمومی از وحید امیری در محوطه جریمه به یاد مانده باشد که در هر سه صحنه داوران به شکل عجیبی از گرفتن خطای پنالتی به سود حریف امتناع کردند چرا که بازیکن مذکور “آقا وحید” بوده است!

 

دربی رفت فصل بیستم

دربی رفت فصل بیستم در حالی که با گل دقیقه 2 ارسلان مطهری به سود استقلال دنبال میشد، در دقیقه 13 این خطای واضح پنالتی را به خود دید اما داوران اعتقادی به پنالتی نداشتند و جالب اینکه کارشناسان داوری که در آن بازی اعتقادی به پنالتی نداشتند، در صحنه مشابه در بازی ایران و سوریه که اینبار وحید امیری در جایگاه سانترکننده قرار داشت، برخورد توپ به دست بازیکن سوریه را پنالتی محرز تشخیص دادند. در صورت اعلام پنالتی در آن بازی و گل شدن توپ، شاید برای اولین بار در طول بازی های دو تیم بود که پرسپولیس تا دقیقه 14 با دو گل از حریفش عقب افتاده بود.

 

دربی برگشت فصل بیستم

دومین صحنه مربوط به دربی برگشت است که داور در دقیقه 2 بازی، جرات اعلام پنالتی به سود استقلال را پیدا نکرد و نکته جالب اینکه همین اشتباه تاثیرگذار او در بازی، بر روی نتیجه نهایی هم اثر گذاشت.

 

هفته چهارم مقابل گل گهر

در سومین صحنه ای که وحید امیری در محوطه جریمه پرسپولیس بی احتیاطی کرد و داوران به سادگی از کنار این صحنه عبور کردند، او ابتدا پای میلاد ذکی پور و سپس توپ را می زند که این صحنه به اعتقاد کارشناس داوری انگلیس پنالتی بود. این صحنه به قدری واضح بود که حتی نیازی به کارشناسی داوری نداشت چرا که در حرکت اهسته به طور مشخصی امیری ابتدا پای بازیکن حریف را می زند و سپس توپ ! اما به دلیل برخی ملاحظاتی که برای آقا وحید و تیم پرسپولیس در سالهای اخیر شکل گرفته، داور از این صحنه نیز عبور کرد.

 

 

فساد در داوری با قدرت در جریان است

البته از داورانی که صحنه زیر را برای تیم پرسپولیس در جام حذفی پنالتی اعلام کردند، انتظاری جز این نمی رود و با افشاگری های اخیر در خصوص فساد در داوری، تقریباً می توان حدس زد چه اتفاقاتی در حال رخ دادن و مهندسی لیگ است.

 

در نهایت اینکه نکته جالب در خصوص پروپاگاندای رسانه ای در خصوص حمایت از وحید امیری اینکه او در بازی مقابل سوریه یک پاس گل به سردار آزمون در طول نود دقیقه داد و الهیار صیادمنش نیز در ده دقیقه موفق شد یک پاس گل به علی قلی زاده بدهد اما از نظر دوستان پاس گل وحید امیری طلایی بوده و پاس گل الهیار صیادمنش ارزشی نداشته که به آن نپرداختند!

همین دوستان رسانه ای در حالی با آب و تاب تمام به ریز قرارداد برخی بازیکنان ورود می کنند که گویی مرتکب جنایت شده اند اما از کنار قرارداد سنگین بازیکنانی مثل احمد نوراللهی، رضا اسدی، وحید امیری و … در سالیان گذشته با پرسپولیس به سادگی عبور کردند و با عبارت نوش جانشان خوشا به غیرتشان درود به شرفشان … پول هنگفت دریافتی را حق آنها می دانسته اند و گویی دریافت این پولها برای سایر بازیکنان حرام بوده است!

کلیدواژه : وحید امیری

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید