کد خبر:28920
پ

سرمربی پرسپولیس بی اخلاق ترین مربی لیگ برتر | رکورد عجیب و منفی گل محمدی

به نظر می رسد صحبتهای مهدی رسول پناه در خصوص یحیی گل محمدی تا حدی با واقعیت سازگاری داشته باشد چرا که بر خلاف ظاهر آرام سرمربی پرسپولیس، او یک  شخصیت کاملاً متفاوت با آنچه در انظار عمومی و رسانه ها به نمایش می گذارد، دارد به طوری که این شخصیت به ظاهر آرام، غیراخلاقی […]

به نظر می رسد صحبتهای مهدی رسول پناه در خصوص یحیی گل محمدی تا حدی با واقعیت سازگاری داشته باشد چرا که بر خلاف ظاهر آرام سرمربی پرسپولیس، او یک  شخصیت کاملاً متفاوت با آنچه در انظار عمومی و رسانه ها به نمایش می گذارد، دارد به طوری که این شخصیت به ظاهر آرام، غیراخلاقی ترین حرکت لیگ ببستم در بین مربیان در برخورد با داور را تاکنون به نام خود ثبت کرده و با دریافت بیشترین کارت زرد و قرمز در بین مربیان لیگ برتری، عنوان بی اخلاق ترین مربی را تا اینجای لیگ بیستم یدک می کشد. او تا پایان هفته بیست و ششم با دریافت 7 کارت زرد و یک کارت قرمز بداخلاق ترین مربی لیگ نام گرفته است.

 

سرمربی پرسپولیس بی اخلاق ترین مربی لیگ برتر | رکورد عجیب و منفی گل محمدی

گل محمدی که ظاهراً فراموش کرده در فصل گذشته و پس از شکست مقابل استقلال در جام حذفی، کل ساختار فوتبال ایران را زیر سوال برد و در اتهامی واهی مدعی شد فدراسیون وتبال قصد دارد استقلال را قهرمان جام حذفی کند، در ادعایی طنز در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس، با طعنه به سرمربی استقلال، صحبتهای فرهاد مجیدی در خصوص مهندسی نتایج لیگ را به چالش کشید و پرداخت پاداش از سوی مجیدی به بازیکنانش را نشانه ترس تیم استقلال از پرسپولیس دانست. در واقع گل محمدی با این استدلال نسنجیده، تیم خود را در سالهای نه چندان دور زیر سوال برد که برای هر بازی با ربط و بی ربطی از پول های شائبه دار حسین هدایتی مبلغی به عنوان پاداش برای بازیکنان در نظر گرفته می شد. اکنون او باید به این سوال پاسخ دهد که آیا در آن زمان نیز پرسپولیس از حریفان می ترسید که برای شارژ روحی بازیکنان در هر بازی سکه بین بازیکنان تقسیم می شد(بخوانید پولشویی می شد)!

مهدی هاشمی نسب در نیم فصل اول با ادعایی جالب در خصوص یحیی گل محمدی مدعی شد همه فوتبالی ها  شخصیت اصلی گل محمدی را می شناسند و پس از آن نیز مهدی رسول پناه ادعاهای خطرناکی را علیه سرمربی پرسپولیس مطرح کرد که بنا به مصلحت این تیم هرگز به آنها پرداخته نشد.

هر چه که هست، اگر فرهاد مجیدی این روزها یک تنه مقابل بدخواهان استقلال ایستاده و برای جلوگیری از افت روحی بازیکنانش از جیب مایه می گذارد، هرگز نشانه ترس او از رقبا نیست و این اتفاق نشانه تعصب سرمربی استقلال به تیمش است که قطعاً او مزد این فداکاری را در دربی از سوی بازیکنانش خواهد گرفت و همین مسئله است که وحشت به جان کادر فنی پرسپولیس انداخته چرا که آنها به خوبی می دانند بازیکنان استقلال با چه انگیزه مضاعفی مهیای مصاف حساس دربی می شوند.

 

کارشناسان به خوبی علت عصبانیت این هته های گل محمدی را می دانند چرا که او بهتر از ه رد دیگری می داند که قهرمانی تیمش در لیگ برتر قطعی نیست و هر لحظه امکان کسر 4 تا 7 امتیاز از پرسپولیس به واسطه عدم پرداخت مطالبات کالدرون وجود دارد.

 

 

کلیدواژه : یحیی گل محمدی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید