کد خبر:26408
پ

سرمربی پرسپولیس به سیم آخر زد | اگر اتوبوس واژگون می شد چه کسی پاسخگو بود؟

سایت بتاکاپ – در حالی که پرسپولیسی ها هنوز از حواشی دو بازی اخیرشان در مقابل سپاهان و استقلال خارج نشده بودند، با حاشیه عجیب و خطرناک دیگری در اصفهان مواجه شدند. آنها روز گذشته در آستانه بازی با ذوب آهن در حالی که با اتوبوس قصد عزیمت به سمت ورزشگاه فولادشهر را داشتند، به […]

سایت بتاکاپ – در حالی که پرسپولیسی ها هنوز از حواشی دو بازی اخیرشان در مقابل سپاهان و استقلال خارج نشده بودند، با حاشیه عجیب و خطرناک دیگری در اصفهان مواجه شدند. آنها روز گذشته در آستانه بازی با ذوب آهن در حالی که با اتوبوس قصد عزیمت به سمت ورزشگاه فولادشهر را داشتند، به یکباره با صحنه عجیب پرتاب نارنجک دست ساز به سمت اتوبوس حامل بازیکنان و کادر فنی مواجه شدند که اگر مهارت راننده در کنترل اتوبوس نبود، شاید اتفاق تلخ و وحشتناکی رخ داده بود.

 

بررسی حرفه ای گل آفساید مهدی عبدی مقابل ذوب آهن

 

اعتراض به جای یحیی گل محمدی به حواشی عجیب پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس به سیم آخر زد | اگر اتوبوس واژگون می شد چه کسی پاسخگو بود؟

در همین ارتباط یحیی گل محمدی پس از بازی با اعتراض شدید نسبت به این اتفاق و درخواست برای شناسایی و برخورد با عوامل پرتاب این نارنجک ها که جان بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس را به طور جدی تهدید کرد از رویه کمیته انضباطی در برخورد با ناآرامی ها در اصفهان انتقاد کرد.

کمیته انضباطی طی حکمی، میزبانی اصفهان و تهران را برای بازیهای پرسپولیس و سپاهان ممنوع کرد اما به نظر می رسد کار به همینجا ختم نمی شود و در سفرهای پرسپولیس به اصفهان برای بازیهایش با ذوب آهن نیز مشکلاتی به وجود می آید که باید دید چه تدبیری برای حل این معضل اندیشیده می شود.

 

سرمربی پرسپولیس که تیمش با انجام یک بازی برتر توانست با نتیجه 2 بر 1 از سد ذوب آهن عبور کند، 7 بازی طلاقت فرسای دیگر تا پایان لیگ و رسیدن به عنوان قهرمان در پیش دارد و در این راه حریف سرسختی همچون سپاهان که هم امتیاز با پرسپولیس، شانه به شانه این تیم جلو می آید، یکی از موانع جدی برای گلات قهرمانی پرسپولیس به حساب می آید.

 

گل محمدی و برخی عوامل مسئول در پرسپولیس معتقد هستند مجمموعه اتفاقاتی که در هفته های اخیر بر علیه این تیم رخ داده، مشکوک بوده و به نظر می رسد اراده ای برای عدم قهرمانی مجدد پرسپولیس در لیگ برتر وجود دارد. آیا شما هم با یحیی موافقید؟ آیا گل محمدی می تواند ماموریت برگ خود در قهرمان کردن پرسپولیس را با موفقیت به پایان برساند؟

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • حسن 25 مه 2021 / 5:16 ب.ظ

    با توکل به خداوند متعال وغیرت بازیکنان‌ و کادر فنی پیش به سوی قهرمانی به کوری چشم‌ ال کثیف های داخلی زنده وجاوید پرسپولیس همیشه قهرمان

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید