کد خبر:9076
پ

سرمربی جدید مربی استقلال: شیشه ماشینم را شکستند/ شکایت می کنم!

به نظر می رسد حضور محمود فکری در استقلال با این جبهه بندی که بین باشگاه نساجی و فکری صورت گرفته، همچنان آبستن حواشی جدید است چرا که در جدیدترین اتفاق، افشای سماره موبایل و آدرس منزل فکری و همچنین شکسته شدن شیشه ماشینش برای او دردسر ساز شده است.   سرمربی جدید مربی استقلال: […]

به نظر می رسد حضور محمود فکری در استقلال با این جبهه بندی که بین باشگاه نساجی و فکری صورت گرفته، همچنان آبستن حواشی جدید است چرا که در جدیدترین اتفاق، افشای سماره موبایل و آدرس منزل فکری و همچنین شکسته شدن شیشه ماشینش برای او دردسر ساز شده است.

 

سرمربی جدید مربی استقلال: شیشه ماشینم را شکستند/ شکایت می کنم!

سرمربی جدید مربی استقلال: شیشه ماشینم را شکستند/ شکایت می کنم!

من تصمیم گرفته بودم دیگر صحبتی درباره نساجی مازندران و مدیرانش انجام ندهم و تمام تمرکز خودم را روی کاردراستقلال تهران بگذارم اما ازدیشب (چهارشنبه شب) دراقدامی کثیف آدرس منزل و شماره تلفن من را نیزکه درقرارداد آمده بود را درفضای مجازی منتشرکردند.

?شب گذشته عده ای که آدرس منزل من را ازطریق انتشارقراردادم پیدا کرده بودند ضمن شکستن شیشه ماشین بنده، پرچم نساجی را روی خودروی شخصی ام نصب کردند. متأسفانه ازشب گذشته که شماره تلفن همراه من را منتشرکردند هم خودم و هم خانواده ام را ازطریق تماس، پیامک، تلگرام و واتس آپ تهدید کرده اند. خودم و خانواده ام امنیت جانی نداریم و به همین خاطر تصمیم گرفته ام شکایت کنم.

?قرارداد من که درآن آدرس منزل من و تلفن شخصی ام درآن نوشته شده یک برگه عمومی نیست. این قرارداد دراختیارسازمان لیگ فوتبال، هیئت فوتبال مازندران و باشگاه نساجی مازندران است. ازآنجایی که امنیت خانواده ام را به مخاطره انداخته اند قصد شکایت دارم. باید مشخص شود این قرارداد من را چه کسی و چگونه درفضای مجازی و برخی کانال های قائم شهری و مازندرانی منتشر کرده است تا برخی اراذل و اوباش و نه هوادارواقعی نساجی به آدرس منزل من مراجعه کرده و شیشه خودروی من را بشکنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید