کد خبر:29732
پ

سرعت اینترنت ماهواره ای استارلینک چقدر است؟

کاربران زیادی در نسبت به هزینه کردن برای استفاده از اینترنت استارلینک مردد هستند و به طور دقیق نمی دانند آیا ارزش عوض کردن سرویس های فعلی را دارد یا خیر؟ به واقع سرعت اینترنت ماهواره ای استارلینک چقدر است؟   خرید تجهیزات و دستگاه استارلینک   آموزش نصب اینترنت ماهواره ای   سرعت اینترنت […]

کاربران زیادی در نسبت به هزینه کردن برای استفاده از اینترنت استارلینک مردد هستند و به طور دقیق نمی دانند آیا ارزش عوض کردن سرویس های فعلی را دارد یا خیر؟ به واقع سرعت اینترنت ماهواره ای استارلینک چقدر است؟

 

خرید تجهیزات و دستگاه استارلینک

 

آموزش نصب اینترنت ماهواره ای

 

سرعت اینترنت ماهواره ای استارلینک چقدر است؟

تست سرعت اینترنت ماهواره ای استارلینک
تست سرعت اینترنت ماهواره ای استارلینک

سرعت اینترنت ماهواره ای استارلینک برای دانلود 100 مگابیت بر ثانیه و برای آپلود 200 مگابیت بر ثانیه گزارش شده است که این اعداد با 20 تا 30 درد نوسان با توجه به شرایط آب و هوایی برای کاربران در دسترس خواهد بود.

با توجه به اینکه سرعت انتقال داده ها در استارلینک در هوا و با سرعت نور انجام می شود، در نتیجه سرعت اینترنت استارلینک طبیعتاً از فیبر نوری بالاتر است.

 

سرعت اینترنت استالینک در هوای بارانی و برفی چگونه است؟

اینترنت استارلینک در هوای بارانی

یکی از سوالات رایج کاربران در خصوص سرعت اینترنت ماهواره ای استارلینک، پایداری آن در شرایط جوی نامناسب است. در این خصوص باید گفت، سرعت اینترنت استارلینک در هوای برفی و بارانی نسبت به آسمانی صاف با افت کیفیت مواجه می شود اما قطع نمی شود و به واسطه خراب شدن پکت ها در مسیر انتقال به مودم استارلینک، کیفیت اینترنت تا حدی کاهش پیدا می کند.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید