کد خبر:39872
پ

سردار مهری مستندات معافیت تحصیلی علیرضا بیرانوند را منتشر کند

رییس سازمان وظیفه عمومی فراجا توضیحاتی را درباره سربازی علیرضا بیرانوند ارائه کرد. سردار مهری مستندات معافیت تحصیلی علیرضا بیرانوند را منتشر کند از ابتدای فصل جاری و با بازگشت علیرضا بیرانوند به فوتبال ایران ماجرای خدمت سربازی او هم در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی مطرح شد و عنوان شده بود که گلر ملی […]

رییس سازمان وظیفه عمومی فراجا توضیحاتی را درباره سربازی علیرضا بیرانوند ارائه کرد.

سردار مهری مستندات معافیت تحصیلی علیرضا بیرانوند را منتشر کند

از ابتدای فصل جاری و با بازگشت علیرضا بیرانوند به فوتبال ایران ماجرای خدمت سربازی او هم در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی مطرح شد و عنوان شده بود که گلر ملی پوش پرسپولیس باید از ابتدای مهر ماه و به دلیل پایان ۳۰ سالگی خود که سقف سنی معافیت قهرمانانا ورزشی و ملی‌پوش است به خدمت سربازی برود و دیگر قادر به همراه پرسپولیس در ادامه فصل نخواهد بود.

سردار تقی مهری رییس سازمان وظیفه عمومی فراجا در حاشیه نشست خبری پیش از ظهر امروز خود با حضور در جمع خبرنگاران درباره سربازی علیرضا بیرانوند و اینکه گفته می‌شود این فرد باید به سربازی اعزام شود، گفت: آقای بیرانوند از معافیت تحصیلی برخوردارند و چنین مواردی که مطرح می‌شود، صحیح نیست.

نکته جالب اینجاست که بیرانوند تا همین چند ماه پیش در اروپا مشغول بازی بود و مشخص نیست چه زمانی در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کرده و قبول شده؛ در ثانی حداکثر سن مجاز برای استفاده از معافیت تحصیلی در این مقطع 30 سال است، مگر اینکه بیرانوند در آزمون دکتری(!) قبول شده باشد که این معافیت تحصیلی مشمول حال او شده باشد!
هر چه که هست بهتر است نظام وظیفه مستندات معافیت علیرضا بیرانوند و شرکت او در آزمون های مذکور را منتشر کند چرا که بر طبق برخی گمانه زنی های رسانه ای او اصلاً در آزمون مذکور شرکت نکرده که بخواهد در آن قبول شده باشد!

گفتنیست سیاوش یزدانی در فصل گذشته به دلیل عدم قبولی در آزمون دکتری و رسیدن به سن 30 سالگی، ملزم به اعزام به خدمت شد و مشخص نیست آیا قانون در یکسال گذشته تغییر کرده که بیرانوند با عبور از سن 30 سالگی همچنان می تواند در مقطع کارشناسی ارشد از معافیت تحصیلی استفاده کند یا خیر.

کلیدواژه : علیرضا بیرانوند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید