کد خبر:34428
پ

سردار آزمون: ویس کنعانی زادگان ساختگی بود/ از بچگی می شناسمش!

سردار آزمون مهاجم ملی پوش تیم ملی کشورمان نسبت به حواشی این روزهای فوتبال ایران واکنش نشان داد.   سردار آزمون: ویس کنعانی زادگان ساختگی بود/ از بچگی می شناسمش! ▪️کنعانی‌زادگان را من از بچگی می‌شناسم و می‌دانم که این صحبت‌ها هیچ واقعیتی ندارد. هر چیزی شود و در هر شرایطی، من پشت رفیق‌هایم هستم […]

سردار آزمون مهاجم ملی پوش تیم ملی کشورمان نسبت به حواشی این روزهای فوتبال ایران واکنش نشان داد.

 

سردار آزمون: ویس کنعانی زادگان ساختگی بود/ از بچگی می شناسمش!

▪️کنعانی‌زادگان را من از بچگی می‌شناسم و می‌دانم که این صحبت‌ها هیچ واقعیتی ندارد. هر چیزی شود و در هر شرایطی، من پشت رفیق‌هایم هستم و پشت‌شان را خالی نمی‌کنم.

▪️من سومین گلزن تاریخ فوتبال ملی ایران هستم و بارها برای تیم ملی گل زده‌ام و گل ساخته‌ام و توانسته‌ام بدرخشم، دیگر باید چه کنم، آیا باید مارادونا باشم؟ خیلی انتظارات از من بالاست. الان نمی‌توانید از من ایراد بگیرید در این سن و سال.

▪️برای من زیباترین گل، گل طارمی است؛ درباره دعوت او به تیم ملی هم باید بگویم که این اتفاق رخ داده و مهدی طارمی در اردوی جدید خواهد بود و دوباره دورهم جمع خواهیم شد. نمی‌دانم چطور می‌شود به مهدی طارمی رأی داد اما من هنوز به آن درجه نرسیدم که بخواهم به طارمی رأی بدهم.

▪️در سپاهان به من بازی نمی‌رسید و نمی‌دانم باید تعریف کنم یا نه. من فقط 2 بار در فهرست 18 نفره بودم ولی می‌دانم که من خیلی در آنجا سختی کشیدم و اگر دوباره برگردم اصلا سمت آن تیم نمی‌روم.

▪️پرسپولیس در این سال‌ها تیم یکدستی بوده و توانسته قهرمان شود و به نظرم این قهرمانی به خوبی شرایط این تیم را نشان می‌دهد؛ اینکه بازیکنان در تیم قهرمان یکدل باشند، بسیار مهم است که فکر می‌کنم در پرسپولیس این مسئله بود و این برای تیم قهرمان خیلی مهم است.

کلیدواژه : سردار آزمون

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • رضا 5 ژانویه 2022 / 5:48 ب.ظ

    لنگه همن همشون. ایشون که روزنامه های روسی دربارش مینویسن کنعانی روزنامه های ایران سند لات بازی و‌بی ادبیشو. انشالله جام جهانی جر خوردن لمپن های تیم میلی. شجاع کنعانی ازمون و طارمی بازم هستن البته با شخصیت توشون نوراللهی و کریمی و جهانبخش قدوس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید