کد خبر:30113
پ

سجاد شهباززاده و پرسپولیس منتفی شد | پرونده حامد پاکدل روی میز

پس از اینکه سجاد شهباززاده از عدم تمایلش برای پیوستن به پرسپولیس پرده برداشت و به نوعی به پیشنهاد این تیم برای جانشینی شهریار مغانلو جواب منفی داد، مسئولین پرسپولیس برای جانشین شهریار مغانلو به دنبال بازیکنی رفتند که فصل گذشته نیز به دنبال جذب او بودند.   نقل و انتقالات پرسپولیس 1400 سجاد شهباززاده […]

پس از اینکه سجاد شهباززاده از عدم تمایلش برای پیوستن به پرسپولیس پرده برداشت و به نوعی به پیشنهاد این تیم برای جانشینی شهریار مغانلو جواب منفی داد، مسئولین پرسپولیس برای جانشین شهریار مغانلو به دنبال بازیکنی رفتند که فصل گذشته نیز به دنبال جذب او بودند.

 

نقل و انتقالات پرسپولیس 1400

سجاد شهباززاده و پرسپولیس منتفی شد | پرونده حامد پاکدل روی میز

سجاد شهباززاده و پرسپولیس منتفی شد | پرونده حامد پاکدل روی میز

حامد پاکدل جدی ترین گزینه روی میز مسئولین پرسپولیس برای حضور در پرسپولیس محسوب می شود که فصل قبل در جدول گلزنان لیگ برتر در رده های بالا قرار داشت و با 10 گل زده با پیراهن تیم آلومینیوم اسم و رسمی برای خود دست و پا کرد. او که در نیم فصل قرار بود به پرسپولیس بپیوندد پرونده انتقالش به پرسپولیس مسکوت ماند تا شهریار مغانلو به این تیم بیاید و امروز در حالی که مغانلو این تیم را به مقصد احتمالی سپاهان ترک می کند، احتمالاً بار دیگر گزینه اول یحیی گل محمدی برای حضور در خط حمله پرسپولیس خواهد بود.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید