کد خبر:32589
پ

ستاره پرسپولیس نیامده رفت / فسخ قرارداد رضا دهقانی با پرسپولیس

شب گذشته اتفاق عجیبی در سازمان لیگ رخ داد و در حالی که همه منتظر فسخ قرارداد احمد موسوی با استقلال بودند، رضا دهقانی ستاره فصل قبل نساجی با حضور در سازمان لیگ، قراردادش با پرسپولیس را فسخ کرد تا یک اتفاق عجیب در نقل و انتقالات پرسپولیس رقم خورده باشد.   ستاره پرسپولیس نیامده […]

شب گذشته اتفاق عجیبی در سازمان لیگ رخ داد و در حالی که همه منتظر فسخ قرارداد احمد موسوی با استقلال بودند، رضا دهقانی ستاره فصل قبل نساجی با حضور در سازمان لیگ، قراردادش با پرسپولیس را فسخ کرد تا یک اتفاق عجیب در نقل و انتقالات پرسپولیس رقم خورده باشد.

 

ستاره پرسپولیس نیامده رفت / فسخ قرارداد رضا دهقانی با پرسپولیس

ستاره پرسپولیس نیامده رفت / فسخ قرارداد رضا دهقانی با پرسپولیس

رضا دهقانی که تابستان امسال از نساجی به پرسپولیس پیوست، شب گذشته در آخرین ساعات نقل و انتقال قرارداد خود را با این باشگاه در سامانه سازمان لیگ فسخ کرد.

البته اقدام این بازیکن تا ساعاتی قبل مورد تایید سازمان لیگ قرار نگرفته بود اما پس از بررسی مستندات، فسخ قرارداد تایید و نام این بازیکن در بین نفراتی که قرارداد خود را فسخ کرده اند درج شد.

با این تفاسیر مشخص نیست چرا گل محمدی این بازیکن را جذب کرد و حالا چرا او در لیست مازاد قرار گرفت. بسیاری بر این عقیده بودند دهقانی می تواند به یکی از ستاره های پرسپولیس در پست دفاع چپ یا وینگر جپ تبدیل شود اما حضور وحید امیری و سعید آقایی باعث شد تا بازی به او در این جناح نرسد و این بازیکن رویاهای خود در پیوستن به پرسپولیس را از دست رفته ببیند و مجبور به ترک این تیم شود.

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید