کد خبر:18280
پ

ستاره پرسپولیسی: دستیار برانکو مرا به ایسلند برد

شهاب زاهدی ستاره پرسپولیسی لژیونر در اروپا در خصوص وضعیت خود و نحوه حضورش در فوتبال اروپا صحبتهای جالبی مطرح کرد که در ادامه می خوانید.   ستاره پرسپولیسی: دستیار برانکو مرا به ایسلند برد من سال 2016 با تیم پرسپولیس برای برپایی اردویی به کیف آمدم و چند بازی دوستانه برگزار کردیم. من از […]

شهاب زاهدی ستاره پرسپولیسی لژیونر در اروپا در خصوص وضعیت خود و نحوه حضورش در فوتبال اروپا صحبتهای جالبی مطرح کرد که در ادامه می خوانید.

 

ستاره پرسپولیسی: دستیار برانکو مرا به ایسلند برد

ستاره پرسپولیسی: دستیار برانکو مرا به ایسلند برد

من سال 2016 با تیم پرسپولیس برای برپایی اردویی به کیف آمدم و چند بازی دوستانه برگزار کردیم. من از عظمت ورزشگاه المپیک متحیر شدم و به خودم گفتم روزی در این ورزشگاه بازی خواهم کرد. این اتفاق افتاد و من در این ورزشگاه برابر تیم‌های دینامو و شاختار بازی کردم.

برادر کوچکتر 17 ساله‌ای در تیم پرسپولیس دارم. او بازیکن بسیار توانمندی است. در پست وینگر راست و هافبک میانی بازی می‌کند. می‌خواهم سال آینده او را برای بازی به اوکراین بیاورم.

زمانی که در پرسپولیس بودم دستیار سرمربی مرا به هیمیر هالگریسمون در تیم وست‌مانایا معرفی کرد. هالگریسمون اکنون سرمربی العربی قطر است. خوشحالم که در لیگ ایسلند بازی کردم و با کسب قهرمانی جام حذفی تجربه بازی در اروپا را به دست آوردم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید