کد خبر:37615
پ

ساپینتو طنزترین گزینه ممکن برای استقلال | شوخی زشت سردار با آبی ها جدی می شود؟

در طی 24 ساعت گذشته، دو خبرگزاری بزرگ و رسمی کشور با مطرح کردن نام ریکاردو ساپینتو به عنوان سرمربی بعدی استقلال، موجی از نگرانی را برای هواداران استقلال ایجاد کرده اند. ساپینتو طنزترین گزینه ممکن برای استقلال | شوخی زشت سردار با آبی ها جدی می شود؟ هنوز از صحت و سقم این خبر […]

در طی 24 ساعت گذشته، دو خبرگزاری بزرگ و رسمی کشور با مطرح کردن نام ریکاردو ساپینتو به عنوان سرمربی بعدی استقلال، موجی از نگرانی را برای هواداران استقلال ایجاد کرده اند.

ساپینتو طنزترین گزینه ممکن برای استقلال | شوخی زشت سردار با آبی ها جدی می شود؟

هنوز از صحت و سقم این خبر اطلاع دقیقی در دست نیست و مشخص نیست آیا این اتفاق در حال رخ دادن است یا خیر اما برخی پا را فراتر گذاشته و به جزئیات توافق ساپینتوی پرتغالی با استقلال نیز اشاره کرده اند!

هر چه که هست، اگر این مربی همیشه ناکام پرتغالی گزینه نهایی آجورلو برای نشستن روی نیمکت استقلال باشد، باید فاتحه مدیریت سردار آبی ها را خواند که پس از 3 هفته وقت کشی در نهایت به گزینه ضعیفی همچون ساپینتو رسیده که هیچ موفقیت چشمگیری در کارنامه مربیگری اش دیده نمی شود و تنها دو بار سقوط به دسته پائینتر با تیم های تحت امرش، خودنمایی می کند.

ساپینتو که هرگز مربی مطرحی در دنیای فوتبال نبوده، عضوی از نسل طلایی فوتبال پرتغال با حضور فرناندو کوتو، ژائو پینتو، لوئیز فیگو، روی کاستا، ویتو بایا و … بوده و در فوتبال اروپا به عنوان یک مربی ضعیف شناخته می وشد و هدایت تیم های قعر جدولی عمدتاً به وی سپرده می شود.

بر همین اساس و در دنیای ارتباطات و اینترنت، هواداران استقلال به محض اطلاع از شانس این مربی برای نشستن روی نیمکت استقلال، به صفحه اینستاگرام وی یورش برده و از وی خواستند به ایران نیاید چرا که از همین حالا مشخص است این مربی با این سوابق فنی و اخلاقی که از خود بر جای گذاشته، قرار است آبی ها را به سوژه طنز فصل جدید لیگ برتر تبدیل کنند.

 

بسیاری از هواداران استقلال معتقدند اگر قرار است مربی ضعیفی همچون ساپینتو روی نیمکت استقلال بنشیند و به دلار دستمزد بگیرد و خبری از مربی با کیفیت خارجی نباشد، همان بهتر که سرمربی این تیم رضا عنایتی باشد!

کلیدواژه : استقلال

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کوروش 20 ژوئن 2022 / 3:01 ب.ظ

    گابریله پین و سرمربی بزارن و عنایتی و یه دستیار خارجی خوبم خودش بیاره با غلامپور و نوشادی ، بخدا از این مربیای درپیتی خیلی بهتره ، احتمال نتیجه گرفتنشم خیلی بیشتر از این تازه وارداست ، چقدر هم میخوان به اینا به دلار پول بدن بعد نتیجه نگیرن نه میتونن بیرونش کنن نه ادامه بدن اینو خیلی از پیشکسوتها هم گفتن ، خواهشآ اگه دسترسی به مدیران باشگاه دارین این پیشنهاد و بهشون بدین

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید