کد خبر:10003
پ

ساشا شفر: هفته دیگر 6 امتیاز از استقلال کسر می شود

ساشا شفر، فرزند وینفرد شفر در گفت‌وگو با ایران اینترنشنال، انجام هرگونه مذاکره با باشگاه استقلال جهت دریافت قسطی مطالبات پدرش را تکذیب کرد.   ساشا شفر: هفته دیگر 6 امتیاز از استقلال کسر می شود این اتفاق د حالی رخ می دهد که صبح امروز خبرگزاری میزان از پذیرش پرداخت قسطی مطالبات شفر صحبت […]

ساشا شفر، فرزند وینفرد شفر در گفت‌وگو با ایران اینترنشنال، انجام هرگونه مذاکره با باشگاه استقلال جهت دریافت قسطی مطالبات پدرش را تکذیب کرد.

 

ساشا شفر: هفته دیگر 6 امتیاز از استقلال کسر می شود

ساشا شفر: هفته دیگر 6 امتیاز از استقلال کسر می شود

این اتفاق د حالی رخ می دهد که صبح امروز خبرگزاری میزان از پذیرش پرداخت قسطی مطالبات شفر صحبت کرده بود که با موافقت پیرمرد آلمانی مواجه شده اما ساشا شفر این خبر را به کلی تکذیب کرد و گفت:

 فیفا پرداخت قسطی مطالبات را نمی‌پذیرد و اخباری که در رسانه‌های داخل ایران منتشر شده، کذب است.

س از برکناری احمد سعادتمند از مدیریت استقلال، هیچ مقامی در باشگاه برای پرداخت بدهی، تماسی با ما برقرار نکرده است.

انتظار می‌رود فیفا هفته آینده نامه جدیدی در این زمینه برای باشگاه استقلال و شفر ارسال کند. احتمالا استقلال به دلیل عدم پرداخت بدهی با جریمه کسر ۶ امتیاز مواجه خواهد شد.

 

این اتفاق خطرناک در حالی در شرف رخ دادن است که مدیریت جدید استقلال در موضعی منفعل نسبت به کسر 6 امتیاز از این تیم حرکت می کند و این در حالیست که در باشگاه رقیب از دو ماه قبل، قیل و قال و جا رو جنجال بر سر کسر 6 امتیاز احتمالی انجام شده بود و در نهایت نیز توانستند دولت و مجلس را مجاب به کمک به پرداخت طلب برانکو کنند. با این وضعیت خنثی که در مدیریت استقلال دیده می شود، کسر 6 امتیاز از این تیم اصلاً بعید به نظر نمی رسد.

دیدگاه کاربران 12 دیدگاه
  • AMIR 16 اکتبر 2020 / 9:33 ب.ظ

    بگویید پرسپولیس ولی بنویسید بی شعوی،بی منطقی،من جای لنگی جماعت بودم خفه میشدم از این همه تبعیض ،2ماه است که بزرگ ترین دغدغه پرسپولیس کسر 6 امتیاز است،و زمین و زمان از دست این جماعت وحوش آسایش ندارند،هر کس از چپ و راست میاید زار میزن که ای داد ای بیداد پول برانکو ندادن ما 6 امتیاز ازمون کم میشه و ….
    حالا لنگی های لی منطق،حساب کنید شما همین یک مشکل داشتین که دولت قرمز دست به سینه خواسته شما حکومتی ها رو انجام داد ولی استقلال این مشکل روهرسال داره،این مشکل معموله استقلال مظلومه … حالا اگه شما 6 امتیاز ازتون کم بشه هیچ مشکلی پیش نمیاد قطعا داورا جبران میکنن واستون،سال دیگه میگفتید با وجود کسر 6 امتیاز بازم قهرمان شدیم،بدونید هوادار استقلال اگه مثل شما بود الان وزارت رو رو سر باباتون خراب میکرد،ولی ما اینا دیگه واسمون عادی شده،شدیم یه جسم سرد و مرده که فقط میتونیم حرس بخوریم….
    بدونید استقلال چه 6 امتیاز ازش کم بشه چه نشه امسال هم بابا مسعود شمارو قهرمان میکنه؛ و امسال هم بر همین منوال میگذره؛جماعت شما به خاطر یه مسئله که استقلال سالهاست باهاش سرو کله میزنه سرمربیتون افسردگی میگره و میره یه گوشه میشنه قهر میکنه،میدونید چر؟؟؟؟؟؟ چون عادت ندارید اینقدر این دولت قرمز ناز میکنه شما رو که…..

  • محمد 16 اکتبر 2020 / 9:00 ب.ظ

    آقای نویسنده خودت می دونی که دولت هیچ کمکی به پرسپولیس نکرده ۲۵۰ هزار دلار رو پرسپولیس از مابقی پول رضایت نامه بیرانوند و ۴۱۰ هزار دلار رو کارگزار و اسپانسر پرسپولیس تهیه کردند و پول برانکو رو با بدبختی پرداخت کردند. متوجه نمی شوم اینهمه موضع گیری علیه پرسپولیس چرا انجام می شود مدیران استقلال هم اگر عرضه دارند پول شفر رو جور کنند و پرداخت کنند. اگر هوادارهای استقلال این مدیریت رو هم قبول ندارند خودشون یه مدیر بذارند بالای تیمشون و ازش حمایت کنند.

  • على على 16 اکتبر 2020 / 6:38 ب.ظ

    شمامديربى عرضه داريدگرذن سرورتون پرسپوليس نندازيد گيسه كشا

    • تاج 17 اکتبر 2020 / 11:43 ق.ظ

      علی علی لنگی کیسه اسم خوبیه ما کیسه ماتحت لنگی های شیافتی را میکشیم

  • تاج 16 اکتبر 2020 / 5:24 ب.ظ

    ساشا دلال” اصلا لازم نیست خودتو ناراحت کنی و دنبال پرونده بابا تلاش کنی. اینجا ایرانه!!!!! بابامسعودها و اربابانی بدتر از او داریم که تاج مظلوم حتا با داشتن 20امتیاز بیشتر هم نمیگذارند بالا بیاد!!!!!!!! طی این سالها حتا برای قرمزها نیز ثابت شده که اینجا ایرانه!!!!!!؟

  • ناشناس 16 اکتبر 2020 / 4:27 ب.ظ

    دم وزارت ورزش بابت صداقت وراستگویی که با مردم داره واقعان گرم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید