کد خبر:33048
پ

سازمان لیگ جلوی بازی ژستد و یامگا برای استقلال را گرفت

فریبرز محمودزاده درباره علت بازی نکردن ژستد و یامگا در بازی مقابل گل گهر توضیحاتی ارائه داد. به گزارش طرفداری، فریبرز محمودزاده در گفتگو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد ابطال مجوز موقت بازی دو بازیکنان استقلال گفت: سازمان لیگ همواره با همه باشگاه ها در چارچوب قوانین و مقررات همکاری می کند […]

فریبرز محمودزاده درباره علت بازی نکردن ژستد و یامگا در بازی مقابل گل گهر توضیحاتی ارائه داد.
به گزارش طرفداری، فریبرز محمودزاده در گفتگو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد ابطال مجوز موقت بازی دو بازیکنان استقلال گفت:
سازمان لیگ همواره با همه باشگاه ها در چارچوب قوانین و مقررات همکاری می کند و به جهت احترام به هواداران و کمک قانونی به فوتبال نیز با وجود اینکه باشگاه استقلال ضمانت های بانکی لازم را برای استفاده از یامگا و ژستد ارایه نکرده بود، با این حال با مساعدت مسئولین فدراسیون و سازمان لیگ، مجوز موقتی برای این دو بازیکن صادر شد تا باشگاه استقلال زمان برای ارایه ضمانت بانکی را در اختیار داشته باشد.

محمودزاده افزود: در نهایت در تاریخ ۲۲ آبان ۱۴۰۰ سازمان لیگ در نامه ای رسمی و محرمانه به باشگاه استقلال اعلام کرد که مجوز موقت و مشروط این دو بازیکن به دلیل عدم ارایه تضامین بانکی لغو شده است. حتی به صورت شفاهی نیز به عوامل باشگاه استقلال این موضوع یادآوری شد.

مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ تصریح کرد: باشگاه استقلال نسبت به تذکرهای قانونی سازمان لیگ بی توجهی کرد و در نهایت امروز برای آخرین مرتبه سازمان لیگ در پاسخ به مکاتبه باشگاه استقلال به تاریخ ۲ آذر ۱۴۰۰ که راس ساعت ۱۵:۴۵ به این سازمان ارسال گردیده در نامه ای اعلام کردیم حق استفاده از این دو بازیکن خارجی خود را نخواهند داشت. این موضوع حتی از سوی مسئول و ناظر برگزاری مسابقه درسیرجان به اطلاع بیژن طاهری مدیر تیم استقلال رسید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید