کد خبر:14200
پ

سازمان لیگ از قدرتش استفاده کرد | بازی پرسپولیس نساجی لغو شد

همانطور که صبح امروز وعده داده بودیم، پس از مخالفت باشگاه نساجی برای تغییر میزبانی بازی مقابل پرسپولیس، سازمان لیگ وارد عمل شد و این دیدار را لغو کرد.   در شرایطی که قرار بود دو تیم نساجی و پرسپولیس روز یکشنبه در قائمشهر به مصاف هم بروند، این بازی با اعلام سازمان لیگ برتر […]

همانطور که صبح امروز وعده داده بودیم، پس از مخالفت باشگاه نساجی برای تغییر میزبانی بازی مقابل پرسپولیس، سازمان لیگ وارد عمل شد و این دیدار را لغو کرد.

 

در شرایطی که قرار بود دو تیم نساجی و پرسپولیس روز یکشنبه در قائمشهر به مصاف هم بروند، این بازی با اعلام سازمان لیگ برتر لغو شد.

 

سازمان لیگ برتر با انتشار این خبر روی خروجی خود آورده است: دلیل حضور پرسپولیس نماینده ایران  در فینال لیگ قهرمانان آسیا و رعایت پروتکل های بهداشتی و سختگیرانه کشور قطر در شرایط کرونابی  لغو و به زمان دیگری موکول شد.

 

از چند روز قبل بحث شدیدی میان دو طیف هواداری پرسپولیس و همچنین مدیران تیم نساجی مازندران حول این بازی شکل گرفته بود. حتی شایعاتی درباره تغییر میزبانی این بازی ‌و حضور نساجی در تهران برای برگزاری بازی و در ادامه انجام بازی برگشت در‌ قائمشهر نیز داغ شده بود که مدیران نساجی خیلی زود نسبت به آن واکنش نشان داده بودند.

 

با این حال اکنون در فاصله ۴۸ ساعت مانده به این بازی و در شرایطی که به نظر می‌رسید هر دو تیم در تدارک برگزاری این بازی هستند، سازمان لیگ برتر خبر از تعویق آن و انجام بازی در تاریخ دیگری را داد.

 

پرسپولیس روز ۲۹ آذر باید در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور یابد و این در حالیست که برای انجام پروتکل‌ها کاروان این تیم باید چند روز زودتر‌ راهی قطر شود. با این شرایط سازمان لیگ با هماهنگی صورت گرفته خبر از لغو این بازی و انجام آن در زمان دیگری داده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید