کد خبر:31550
پ

زنجیر های وب از پای استقلال باز شد | فسخ قرارداد استقلال با اسپانسر جنجالی

در جلسه شب گذشته هیئت مدیره باشگاه استقلال، مصطفی آجورلو، مدیرعامل این باشگاه گزارشی از وضعیت کارگزار فصل گذشته باشگاه به اعضای هیئت مدیره ارائه کرد. 🔹در این گزارش اعلام شد که کارگزار برخلاف بند و تبصره‌های موجود در قرارداد به تعهداتش عمل نکرده است. از طرفی، کف قرارداد استقلال با کارگزار 80 میلیارد تومان […]

در جلسه شب گذشته هیئت مدیره باشگاه استقلال، مصطفی آجورلو، مدیرعامل این باشگاه گزارشی از وضعیت کارگزار فصل گذشته باشگاه به اعضای هیئت مدیره ارائه کرد.

🔹در این گزارش اعلام شد که کارگزار برخلاف بند و تبصره‌های موجود در قرارداد به تعهداتش عمل نکرده است. از طرفی، کف قرارداد استقلال با کارگزار 80 میلیارد تومان بوده که در طول یک ساله گذشته این رقم چندین میلیارد افزایش یافته است اما مشخص نیست که برخی مبالغ چطور هزینه شده و آیا به باشگاه استقلال پرداخت شده است یا خیر.

🔹در گزارشی که مدیرعامل از طریق معاونت حقوقی باشگاه ارائه می‌کرد، مشخص شد که کارگزار بیشتر از اینکه به استقلال کمک کرده باشد، درآمد زیادی از طریق تبلیغاتی که در استقلال داشته به دست آورده است؛ به همین دلیل، باشگاه استقلال با کارگزار فصل گذشته به دلیل اختلاف در رقم‌ها، قطع همکاری کرد و قرار است به زودی کارگزار جدید معرفی شود.

 

پی نوشت: های وب که از سوی وزارت ورزش و وزارت ارتباطات دولت حسن روحانی به عنوان اهرم کنترلی بر مدیریت استقلال انتخاب شده بود، از این پس نقشی در این تیم نخواهد داشت.

کلیدواژه : استقلال

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کوروش 5 اکتبر 2021 / 1:52 ب.ظ

    بالاخره آخرین انگل دوران سیاه وزارت بابا از باشگاه بیرون انداخته شد ولی نباید این مفسدان و دزدان گماشته سلطانی و علینژادو به همین راحتی ول کرد باید نهاد های امنیتی و نظارتی به این قضیه ورود کرده و حسابهای باشگاه بررسی و شفاف شود و اگر تخلفی صورت گرفته باشد اعلام شده و متخلفان محاکمه گردند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید