کد خبر:17610
پ

زمان و تاریخ شروع لیگ قهرمانان آسیا 2021 اعلام شد

با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۱ هم به صورت متمرکز برگزار می‌شود. این مسابقات در منطقه غرب از ۲۵ فروردین شروع می‌شود.   پخش زنده قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا 2021   زمان و تاریخ شروع لیگ قهرمانان آسیا 2021 اعلام شد «سلطان آل علی» خبرنگار اماراتی در این […]

با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۱ هم به صورت متمرکز برگزار می‌شود. این مسابقات در منطقه غرب از ۲۵ فروردین شروع می‌شود.

 

پخش زنده قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا 2021

 

زمان و تاریخ شروع لیگ قهرمانان آسیا 2021 اعلام شد

زمان و تاریخ شروع لیگ قهرمانان آسیا 2021 اعلام شد

«سلطان آل علی» خبرنگار اماراتی در این ارتباط خبر داد مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب از ۱۴ تا ۳۰ آوریل (۲۵ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰) برگزار می‌شود. بازی‌های منطقه شرق هم از ۲۱ آوریل تا ۷ می (۱ تا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد.

 

نکته مهم در خصوص زمان شروع مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در فصل جدید این است که این مسابقات 12 روز پس از پایان محرومیت عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس آغاز خواهد شد و اگرچه مهاجم پرسپولیس بخش زیادی از فصل بیستم را از دست داده اما می تواند از ابتدای لیگ قهرمانان آسیا 2021 تیمش را همراهی کند. محرومیت آل کثیر 13 فروردین 1400 به پایان خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید