کد خبر:42658
پ

زمان بازی النصر و الهلال با پاری سن ژرمن

زمان بازی النصر و الهلال با پاری سن ژرمن مشخص شد. سعودی‌ها بعد از جذب رونالدو برنامه‌ای را تدارک دیده اند تا این ابرستاره پرتغالی اولین بازی خود را مقابل رقیب سنتی اش یعنی لیونل مسی در دل عربستان انجام دهد. قرار است در تاریخ ۲۹ دی یعنی پنجشنبه آینده دیداری دوستانه میان ستارگان النصر […]

زمان بازی النصر و الهلال با پاری سن ژرمن مشخص شد.

سعودی‌ها بعد از جذب رونالدو برنامه‌ای را تدارک دیده اند تا این ابرستاره پرتغالی اولین بازی خود را مقابل رقیب سنتی اش یعنی لیونل مسی در دل عربستان انجام دهد.

قرار است در تاریخ ۲۹ دی یعنی پنجشنبه آینده دیداری دوستانه میان ستارگان النصر و الهلال با پاری سن ژرمن در ریاض برگزار شود.

عربستانی ها که برای درآمد زایی از حضور رونالدو در این کشور برنامه های زیادی ریخته اند تا به نوعی ریخت و پاش های خرید سنگین خود را جبران کنند.

در این راستا عربستان از فرصت استفاده کرد و در  یک مزایده با عنوان فوق الخیال یا همان فرا تر از تصور فروش بلیت دیدار خیریه با محرویت مسی و رونالدو را با قمیت پایه این بلیت برای فروش در این مزایده از ۲ میلیون ریال سعودی (تقریبا ۲۰ میلیارد تومان) آغاز کرد و تا کنون به ۹ و نیم میلیون ریال (تقریبا ۱۰۰ میلیارد تومان) رسیده است.

این مزایده عجیب برای فروش یک بلیت بازی جدال رونالدو و مسی در ریاض تا یک روز قبل از بازی ادامه پیدا خواهد کرد و احتمال دارد این مبلغ نجومی برای امور خیریه افزایش یابد.

برنده مناقصه بلیت «فراتر از تصور» با بازیکنان ستاره ای مانند لیونل مسی، کریستیانو رونالدو، کیلیان امباپه و نیمار دیدار خواهد کرد و می تواند در مراسم معرفی پس از بازی با طرف برنده در عکس رسمی تیم ظاهر شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید