کد خبر:25407
پ

زرنگی افشین پیروانی در استفاده از قسم جلاله در مورد فرد مرموز نقش جهان

در حالی که شب گذشته افشین پیروانی با اصرار زیاد قصد داشت تا شخص مرموزی که نقش اول درگیری های انتهای بازی سپاهان و پرسپولیس را بازی کرد، منکر شود او با زرنگی در استفاده از قسم جلاله سعی کرد هویت این رد را افشا نکند داشتن سمت در پرسپولیس را منکر شد و این […]

در حالی که شب گذشته افشین پیروانی با اصرار زیاد قصد داشت تا شخص مرموزی که نقش اول درگیری های انتهای بازی سپاهان و پرسپولیس را بازی کرد، منکر شود او با زرنگی در استفاده از قسم جلاله سعی کرد هویت این رد را افشا نکند داشتن سمت در پرسپولیس را منکر شد و این در حالی بود که او حتی به هویت مستندسا سپاهان نیز در همان پخش زنده دسترسی پیدا کرد اما در ادامه مدعی بود فردی که با ماسک پرسپولیس در سمت نیمکت پرسپولیس حضور داشته را نمی شناسد.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید این شخص پیشتر در اردوی پرسپولیس نیز با افشین پیروانی دیده شده و در تصاویر انتهای بازی با سپاهان نیز در سمت نیمکت پرسپولیس و با ماسک پرسپولیس حضور داشته و از نوع رفتار بازیکنان این تیم هم مشخص است که او را می شناسند و در نهایت نیز همین شخص در دفاع از وحید امیری مقابل آن عکاس وارد عمل شد و جنجال نقش جهان را پایه ریزی کرد. افشین پیروانی  در ابتدای صحبتهایش مدعی شد که این شخص هوادار است و سمتی در باشگاه پرسپولیس نداشته و ندارد. البته از نظر قوانین موجود امکان حضور افراد متفرقه در کنار زمین وجود ندارد و قطعاً روی آی دی کارت این فرد، مشخصات هویتی و مسئولیتش درج شده و پیگیری این موضوع از جانب کمیته انضباطی، سازمان لیگ و برنامه فوتبال کار سختی نیست تا هویت و مسئولیت این فرد برای افکار عمومی مشخص شود چرا که بدون شک برای حضور یک هوادار در کنار زمین، آی دی کارت صادر نمی شود!

 

نکته جالب اینکه افشین پیروانی حتی حاضر نبود قبول کند این فرد هوادار پرسپولیس است و مدعی بود هر فردی ممکن است ماسک پرسپولیس را بزند تا اینگونه از این فرد اعلام برائت کند و در پایان مدعی شود اصلا او را 40 سال محروم کنید! نکته واضح در خصوص اظهارات حساب شده و از پیش تمرین شده سرپرست پرسپولیس اینکه پیروانی به خوبی می داند در صورت بررسی پرونده در کمیته انضباطی نقش این فرد در ایجاد تنش انتهای بای برجسته خواهد بود و از همین رو سعی کرد تا به نوعی او را از اردوگاه پرسپولیس دور کند تا تبعات تصمیم احتمالی کمیته انضباطی دامن پرسپولیس را نگیرد. در خوش بینانه ترین حالت شاید بتوان تصور کرد او سمتی در باشگاه پرسپولیس ندارد اما اینکه او هوادار سایر تیم ها بوده اما مدام در اطراف اردوی پرسپولیس دیده شده و به حمایت از بازیکن پرسپولیس در مقابل عکاس برخواسته، کمی غیرقابل باور است.

پیروانی در برنامه شب گذشته فوتبال برتر قسم جلاله خورد اما با تیزهوشی قسم خود را منوط به عدم داشتن سمت این فرد در باشگاه پرسپولیس ربط داد و منکر این نشد که این فرد را نمی شناسد.

گفتنیست در برخی اخبار داشتیم نام این فرد احسان کوراهی است و مسئول هماهنگ کننده اتوبوس پرسپولیس بوده است و با کلیپی که رسانه خبر ورزشی از لحظه پیاده شدن اراد از اتوبوس پرسپولیس در نقش جهان منتشر کرد، مسجل است که این فرد از همراهان باشگاه پرسپولیس بوده و حاشای افشین پیروانی در این خصوص راه به جایی نخواهد برد.

قسم جلاله افشین پیروانی دروغ از آب در آمد؟

کلیدواژه : افشین پیروانی

دیدگاه کاربران 7 دیدگاه
  • رحیم 11 مه 2021 / 2:31 ب.ظ

    اقای حسام ملکی این وسط شما چکاره ای تو برو به مشکلات تیم فشرت برس

  • فریبا 11 مه 2021 / 2:10 ب.ظ

    آقای افشین فرشچیان رو باید میذاشتن 5 سال محرومیتش رو طی کنه تا اینقدر گستاخانه دروغ نگه. البته پشتشون به بابا مسعودشون گرمه.

    • Alireza 11 مه 2021 / 4:53 ب.ظ

      برو کیسه مال

    • کمال 11 مه 2021 / 11:53 ب.ظ

      آفرین

    • صفا 22 آگوست 2021 / 2:04 ب.ظ

      از آقای فرزاد فاکتورچی چه خبر

  • رضا 11 مه 2021 / 1:18 ب.ظ

    درود عجب ادمی این …. شاه غلام پیروانی کجا این کجا
    قالیچه ها کو

    • صفا 22 آگوست 2021 / 2:05 ب.ظ

      فرزاد و فرهاد خیلی با هم فرق دارن فرزاد فاکتوچی رو میگم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید