کد خبر:18815
پ

رکورد پرش های بلند رونالدو شکسته شد + سند

باشگاه اسکاتلندی مادرول در صفحه توییتر خود اعلام کرد که بویس موگابی، مهاجم اوگاندایی – انگلیسی این تیم با ثبت گل پیروزی در بازی چهارشنبه مقابل راس‌کانتی با‌ پرشی بی‌نظیر توانسته رکوردی فراتر از کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس ثبت کند.   رکورد پرش های بلند رونالدو شکسته شد + سند در ادامه مسابقات لیگ […]

باشگاه اسکاتلندی مادرول در صفحه توییتر خود اعلام کرد که بویس موگابی، مهاجم اوگاندایی – انگلیسی این تیم با ثبت گل پیروزی در بازی چهارشنبه مقابل راس‌کانتی با‌ پرشی بی‌نظیر توانسته رکوردی فراتر از کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس ثبت کند.

 

رکورد پرش های بلند رونالدو شکسته شد + سند

رکورد پرش های بلند رونالدو شکسته شد + سند

در ادامه مسابقات لیگ اسکاتلند، مادرول توانست در مقابل راس کانتی پیروز شود که موگابی در نیمه دوم با ضربه سر گلزنی کرد. این بازیکن روی یک ارسال به هوا پرید که ارتفاع پرش وی بالاتر از پرواز معروف رونالدو با پیراهن یوونتوس در بازی مقابل سمپدوریا در دسامبر 2019 بود.

در آن زمان، پاهای ستاره پرتغالی 71 سانتی متر نسبت به سطح زمین فاصله داشت و توپ در لحظه ای که به سر رونالدو برخورد کرد، 256 سانتی متر تا سطح زمین فاصله داشت. حالا باشگاه مادرول گزارش داده است که پاهای موگابی در لحظه پرش 75 سانتی متر تا سطح زمین فاصله داشته در حالی که در زمان سر زدن، توپ 262 سانتی متر ارتفاع داشته است.

موگابی هر چند که هنوز در لیگ ها و تیم های بزرگ فوتبال جهان بازی نکرده اما حالا با این پرش توانسته ستاره پرتغالی یوونتوس را به چالش بطلبد و در لیگ اسکاتلند نامی برای خود دست و پا کند.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • علیرضا 30 ژانویه 2021 / 11:31 ق.ظ

    هنوز خیلی مونده به پرش رونالدو جلو یونایتد برسه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید