کد خبر:13984
پ

رکورد منفی پرسپولیس به استقلال رسید

در حالی که در 3 هفته ابتدایی لیگ تیم فوتبال پرسپولیس تحت فشار روانی آمار بدون گل زده در جریان بازی قرار داشت؛ سرخ پوشان با یک پیروزی پر گل و قاطع مقابل شهرخودرو توانستند از این رکورد منفی عبور کنند و آن را به استقلال بدهند!   رکورد منفی پرسپولیس به استقلال رسید پس […]

در حالی که در 3 هفته ابتدایی لیگ تیم فوتبال پرسپولیس تحت فشار روانی آمار بدون گل زده در جریان بازی قرار داشت؛ سرخ پوشان با یک پیروزی پر گل و قاطع مقابل شهرخودرو توانستند از این رکورد منفی عبور کنند و آن را به استقلال بدهند!

 

رکورد منفی پرسپولیس به استقلال رسید

رکورد منفی پرسپولیس به استقلال رسید

پس از بازی استقلال و فولاد خوزستان در هفته دوم لیگ برتر که تک گل استقلال از روی نقطه پنالتی توسط وریا غفوری به ثمر رسید، در هفته سوم شاهد گلزنی آبی ها با هنرنمایی هرویه میلیچ از روی ضربه ایستگاهی بودیم و روز گذشته نیز عملکرد ضعیف آبی پوشان مقابل پیکان باعث شد توپی از خط دروازه پیکان عبور نکند تا بدین ترتیب، استقلالی ها سه هفته پیاپی در حسرت گل زدن در جریان بازی قرار داشته باشند.

نکته منفی دیگری که در فاز هجومی انها دیده می شود، خاموش شدن موتور گلزنی مهاجمین این تیم است به طوری که بعد از گل ارسلان مطهری در هفته اول لیگ، دیگر هیچ یک از مهاجمین استقلال در بازیهای بعدی گل نزده اند که این موضوع نشان از ضعف مفرط این تیم در بازی سازی در میانه میدان برای خلق موقعیت دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید