کد خبر:36748
پ

رکورد منفی مهدی تارتار مقابل پرسپولیس مقابل کدام تیم تکرار شده است؟

مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن که تیمش امروز می بایست به مصاف پرسپولیس برود، بار دیگر نسبت به هجمه علیه نتایج ضعیف تیمهایش مقابل پرسپولیس در سالهای اخیر واکنش نشان داد. رکورد منفی مهدی تارتار مقابل پرسپولیس مقابل کدام تیم تکرار شده است؟ تارتار نیز در دفاع از خود در مقابل هواداران استقلالی که او […]

مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن که تیمش امروز می بایست به مصاف پرسپولیس برود، بار دیگر نسبت به هجمه علیه نتایج ضعیف تیمهایش مقابل پرسپولیس در سالهای اخیر واکنش نشان داد.

رکورد منفی مهدی تارتار مقابل پرسپولیس مقابل کدام تیم تکرار شده است؟

تارتار نیز در دفاع از خود در مقابل هواداران استقلالی که او را متهم به کم کاری مقابل پرسپولیس می کنند گفت مگر استقلال در چند سال گذشته توانسته پرسپولیس را شکست دهد؟

پاسخی سطحی و کمی عوامفریبانه که از سوی مجتبی حسینی سرمربی پیکان نیز شاهد بودیم چرا که ملاک ارزیابی تیم ها صرفاً نتیجه نیست و افکار عمومی کیفیت بازی تیم ها را مشاهده می کنند که چطور در بازیها حاضر می شوند و اگر 3 پنالتی که در انتهای این مطلب به تصویر کشیده شد در دربی های اخیر به سود استقلال اعلام شده بود، آنگاه نتیجه دربی ها هم به سود استقلال تغییر کرده بود. اما اصل موضوع اینجاست که تارتار با تیمهایش در 4 بازی اخیر مقابل پرسپولیس 4 شکست به دست آورده و جالبتر اینکه تیمهای او هیچ گلی وارد دروازه پرسپولیس نکرده اند. آیا تارتار می تواند به این سوال پاسخ دهد که این رکورد منفی را مقابل کدام یک از تیم های مدعی استقلال، سپاهان، فولاد و … به دست آورده تا اینگونه پاسخ افکار عمومی را داده باشد؟

 

در پایان به این نکته اشاره می کنیم که آقایانی که مدعی هستند، مگر تیم استقلال مقابل پرسپولیس در سالهای اخیر به پیروزی رسیده می توانند به این سوال پاسخ دهند چطور تیم های ته جدولی مقابل پرسپولیس به گل می رسند اما تیم های جنابعالی از به ثمر رساندن گل مقابل ساختار دفاعی آشفته و کند پرسپولیس که حتی مهاجمین نفت مسجد سلیمان(ضعیف ترین خط حمله لیگ) را هم وادار به گلزنی کرد، عاجز هستند؟ هیچ احدی نمی تواند تارتار و حسینی را متهم به تبانی کند اما فوتبالی ها به خوبی معنای برخی اتفاقات را می دانند همانطور که هیچ احدی نمی تواند اشتباهات داوری را به تبانی ربط دهد اما همگان به خوبی می دانند یک داور چطور می تواند به طور نامحسوس یک بازی را برای یک تیم در بیاورد حتی با سوت های وسط زمین و خارج از محوطه جریمه! بحثی که در این بین مطرح است، بازی شرافتمندانه است که هواداران فوتبال از هر مربی و بازیکنی انتظار دارند که مقابل حریفان به نمایش بگذارند و بدون شک تارتار نیز برای پایان دادن به این جنجال، با حداکثر توان مقابل پرسپولیس ظاهر خواهد شد.

کلیدواژه : مهدی تارتار

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید