کد خبر:17010
پ

رکورد جادویی لیونل مسی در گل کردن ضربات ایستگاهی در رده ملی و باشگاهی + آمار

«لیونل مسی» با گلی که در بازی شنبه شب بارسلونا برابر گرانادا از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند، بار دیگر تنور رقابت دیرینه با رقیب سنتی خود را یعنی «کریستیانو رونالدو» داغ کرد. مرد آرژانتین در پیروزی چهار بر صفر بارسلونا برابر گرانادا در دقیقه ۴۲ ضربه ایستگاهی اعلام شده به سود تمیش را […]

«لیونل مسی» با گلی که در بازی شنبه شب بارسلونا برابر گرانادا از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند، بار دیگر تنور رقابت دیرینه با رقیب سنتی خود را یعنی «کریستیانو رونالدو» داغ کرد.

مرد آرژانتین در پیروزی چهار بر صفر بارسلونا برابر گرانادا در دقیقه ۴۲ ضربه ایستگاهی اعلام شده به سود تمیش را به طور مستقیم به گل تبدیل کرد؛ مسی با احتساب این گل شمار گل‌های خود را از طریق ضربات ایستگاهی برای بارسلونا در تمامی رقابت‌ها به ۴۸ رساند؛ او از این تعداد ۳۷ گل را در لالیگا به ثمر رسانده است.

این در حالی است که رونالدو در دوران بازی خود در عرصه باشگاهی ۴۷ گل را از طریق ضربات ایستگاهی به ثمر رسانده که ۳۲ مورد آن در زمان حضور در لالیگا و با پیراهن رئال مادرید بوده است.

مرد پرتغالی در دوران حرفه‌ای خود در منچستریونایتد و رئال مادرید بازی کرده و هم اکنون نیز در باشگاه یوونتوس توپ می‌زند و در سوی دیگر فوق ستاره آلبی سلسته تمام دوران فوتبالی خود را در باشگاه بارسلونا سپری کرده و باوجود اینکه در تابستان سال گذشته میلادی تصمیم به ترک نیوکمپ گرفته بود، از بارسا جدا نشد و به تازگی نیز با ورود به ۶ ماه پایانی قراردادش با این تیم به بازیکن آزاد بدل شده و می‌تواند بدون مانع قانونی با باشگاه‌های دیگر مذاکره کند.

 

آمار تعداد گلهای لیونل مسی از روی ضربه ایستگاهی در رده ملی و باشگاهی

تعداد گلهای مسی از روی ضربه ایستگاهی

کلیدواژه : رکوردلیونل مسی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید