کد خبر:12079
پ

رکوردهای بازی پرسپولیس و سایپا در تقابل های رو در رو

به بهانه بازی پنجاه و دوم پرسپولیس و سایپا نگاهی داشته ایم به رکوردهای بازی پرسپولیس و سایپا در تاریخچه بازی های رو در رو که مقابل هم انجام داده اند.   رکوردهای بازی پرسپولیس و سایپا در تقابل های رو در رو     این دو تیم در ۵۱ دیدار به مصاف هم رفته‌اند […]

به بهانه بازی پنجاه و دوم پرسپولیس و سایپا نگاهی داشته ایم به رکوردهای بازی پرسپولیس و سایپا در تاریخچه بازی های رو در رو که مقابل هم انجام داده اند.

 

رکوردهای بازی پرسپولیس و سایپا در تقابل های رو در رو

 

رکوردهای بازی پرسپولیس و سایپا

 

این دو تیم در ۵۱ دیدار به مصاف هم رفته‌اند که ۲۵ برد سهم پرسپولیس ۸ برد برای سایپا بوده و ۱۸ بازی هم مساوی شده است. اولین دیدار آنها به سال ۷۱ در سوپر جام تهران برمی‌گردد که با نتیجه یک یک همراه شد. فرامرز میرزایی برای سایپا و محمد اژدری برای پرسپولیس اولین گلزنان دو تیم بودند

در این تقابل‌ها ۷۰ گل برای پرسپولیس و ۴۷ گل برای سایپا ثبت شده است. بهترین برد نتیجه ۴ بر ۲ به سود پرسپولیس در دوره اول لیگ و ۴ بر ۲ برای سایپا در دوره یازدهم لیگ می‌باشد. پرسپولیس در ۲۲ و سایپا در ۱۲ دیدار کلیت‌شیت داشته‌اند. نکته جالب در تقابل دو تیم، شکست ناپذیری پرسپولیس به مدت ۱۰ سال به فاصله سالهای ۷۲ تا ۸۲ می‌باشد.

 

در این بازی پرسپولیس آرمان رمضانی را به دلیل مصدومیت و سیامک نعمتی را به دلیل ابتلا به کرونا و عیسی ال کثیر را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و سایپا نیز دو بازیکن خود را به دلیل کرونا در اختیار ندارد.

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سایپا

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید