کد خبر:8413
پ

رونمایی از واحد جدید پول پرسپولیس توسط رسول پناه

مهدی رسول پناه سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس در اظهار نظری شگفت انگیز مدعی شد سقف پرداختی باشگشاه بهبازیکنان 3 میلیارد و هفتصد میلیون تومان است! رونمایی از واحد جدید پول پرسپولیس توسط رسول پناه بدین ترتیب به تظر می رسد باشگاه پرسپولیس واحد پول جدیدی را در ایران راه اندازی کرد که طبق آن ۱۰ میلیارد […]

مهدی رسول پناه سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس در اظهار نظری شگفت انگیز مدعی شد سقف پرداختی باشگشاه بهبازیکنان 3 میلیارد و هفتصد میلیون تومان است!

رونمایی از واحد جدید پول پرسپولیس توسط رسول پناه

رونمایی از واحد جدید پول پرسپولیس توسط رسول پناه

بدین ترتیب به تظر می رسد باشگاه پرسپولیس واحد پول جدیدی را در ایران راه اندازی کرد که طبق آن ۱۰ میلیارد از مبلغ مورد نظر کسر و عدد منهای ۱۰ میلیارد به عنوان عدد جدید اعلام می شود.

یعنی منظور از ۳ میلیارد ۱۳ میلیارد و منظور از ۴ میلیارد ۱۴ میلیارد است.

طبق واحد محاسبه و اندازه گیری باشگاه پرسپولیس و البته شخص رسول پناه هر عدد اعلامی از سوی این باشگاه منهای ۱۰ میلیارد ارزش واقعی حساب می شود‌.

پی نوشت: به واقع رسول پناه مردم و افکار عمومی را چه فرض کرده که رقم پرداختی به بازیکنان را این گونه اعلام کرده است؛ هنوز زمان زیادی از پرداخت زیر میزی و خارج از قرارداد رسمی و ثبتی به بیرانوند نگذشته و جار و جنجال پرداخت به 550 هزار دلاری به بشار رسن نخوابیده است. آیا او فراموش کرده که بیرانوند رقم دریافتی چند بازیکن پرسپولیس در فصل گذشته را بالای 8 میلیارد تومان اعلام کرد؟ آیا این بازیکنان برای فصل جدید حاضرند مبلغی پائینتر از آن بگیرند با وجود بالا رفتن شدید قیمت دلار؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید